پاداش قهرمانی شطرنج در بازی‌های آسیایی هانگژو پرداخت شد

double-quot تهران-جارپرس- فدراسیون شطرنج پاداش مدال‌آوران بازی‌های آسیایی این رشته را پرداخت کرد.
کد خبر : 135399
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 آبان 1402 - 11:19
پاداش قهرمانی شطرنج در بازی‌های آسیایی هانگژو پرداخت شد

به گزارش جارپرس از  ایرنا، شهرام عظیمی از پرداخت پاداش ۵ میلیارد ریالی ملی پوشان شطرنج طبق وعده قبلی خبر داد. سرپرست فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق وعده‌ای که پیش از بازی های آسیایی مبنی بر پرداخت پاداش ۵۰۰ میلیون تومانی به ملی پوشان در صورت کسب افتخار و مدال داده بودم، به حول قوه الهی وفای به عهد کردیم و پاداش وعده داده شده به ملی پوشان تیم ملی آقایان، قهرمان رقابت‌های شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ پرداخت شد.

عظیمی افزود: در مدت فعالیتم به عنوان سرپرست فدراسیون نهایت سعی و کوشش خود را برای خدمت صادقانه به کشور عزیزم و جوانان مستعد و نخبه شطرنج به کار بستم و خوشحالم در این مدت به یاری خداوند و حمایت‌های دلسوزان کشور و نظام در بخش های مختلف توانستیم به وعده های خود جامه عمل بپوشانیم.

۵ ملی پوش کشورمان، پرهام مقصودلو، سید محمدامین طباطبایی، پویا ایدنی، بردیا دانشور و امیررضا پورآقابالا پاداش های خود را از فدراسیون بصورت کامل دریافت کردند.

این پاداش صرفا پاداش در نظر گرفته شده توسط فدراسیون شطرنج بوده و مجزا از پاداش وعده داده شده توسط وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.