0 نظر
183 بازدید

ولایتی رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی شد

double-quot
تهران – جارپرس – دکتر علی اکبر ولایتی در نخستین جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان رییس هیات امنا این دانشگاه منصوب شد.

کد خبر : 19027
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 - 7:15
ولایتی رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی شد

به گزارش جارپرس از دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) رئیس فقید هیات امنا و هیات موسس دانشگاه با حضور اعضا در محل دفتر هیات امنا تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه، اعضای هیات امنا ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و تجلیل از خدمات رئیس فقید هیات امنا و هیات موسس دانشگاه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و با عنایت به حکم اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تکمیل اعضا هیات امنا، طبق دستور جلسه و بر اساس تبصره ۱ ماده ۱۰ اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی به پیشنهاد آیت الله سید حسن خمینی، حجت الاسلام والمسلمین محمدیان و دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، به اتفاق آرا دکتر علی اکبر ولایتی را به عنوان رئیس هیات امناء انتخاب کردند.
در ادامه جلسه، گزارش عملکرد دانشگاه توسط رئیس دانشگاه به اعضا هیات امنا مرکزی ارائه و در مورد بودجه سال آتی دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

** تاکید بر حمایت از استمرار مدیریت و برنامه های دکتر میرزاده به اتفاق آرا
همچنین اعضا هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی به اتفاق آرا از اقدامات ارزنده دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه در راستای ارتقای جایگاه و افزایش اثر بخشی دانشگاه و نظام مند ساختن ساختار و فعالیت های آن و رشد شاخص های کیفی آموزشی، پژوهشی و کارافرینی در طول دوره مدیریت وی تشکر و قدردانی کرده و بر حمایت همه جانبه خود از استمرار ریاست و برنامه های او در این مسیر تاکید و پشتیبانی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.