وعده مسئولان در تأمین مسکن بانوی بندرعباسی به کجا رسید

double-quot تهران - جارپرس - مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان گفت: تمامی اقدامات لازم و هماهنگی ها بوجود آمده و با تأمین مبلغ مورد نیاز ظرف امروز و فردا مسکنی مناسب برای بانوی بندرعباسی که با تخریب سازه مسکونی اش مواجه شده بود، به رهن درخواهد آمد.
کد خبر : 39288
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 15:58
وعده مسئولان در تأمین مسکن بانوی بندرعباسی به کجا رسید

به گزارش جارپرس از ایسنا، غلامحسین رنجبر در خصوص وعده داده شده در خصوص تأمین مسکن خانواده بانوی بندرعباسی که چندی پیش با تخریب سازه خودساخته اش مواجه شده بود، اظهار کرد: پس از آن حادثه با پیگیری مسئولین و گروه های جهادی سریعأ به دنبال تأمین مسکن جهت اسکان خانواده این بانوی بندرعباسی بودیم.

وی با بیان اینکه بلافاصله منزلی برای اسکان این خانواده به رهن درآمد اما متأسفانه محدودیت های کرونایی و تعطیلی مشاور املاکی ها در این بین سبب اختلال در سکونت این خانواده شد، خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات لازم و هماهنگی ها بوجود آمده و با تأمین مبلغ مورد نیاز ظرف امروز و فردا مسکنی مناسب به رهن درخواهد آمد.

رنجبر با اشاره به اینکه در این مدت تلاش کردیم منزلی در خور شأن را به رهن درآوریم، بیان کرد: در این مدت چه بنده و چه مددکاران به صورت متناوب جویای احوال بانوی تحت حمایت بهزیستی و فرزندانش بوده ایم و به طور مستمر وضعیتشان را جویا می شویم.

مدیرکل بهزیستی استان  هرمزگان با تقدیر از نگاه های حمایتی شهروندان و گروه های جهادی، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در مسیر حمایت از خانواده های تحت پوشش بتوانیم بیش از پیش کوشا باشیم که در این بین حمایت خیرین و گروه های جهادی کمک شایانی به مجموعه بهزیستی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که ماموران شهرداری بندرعباس و راه و شهرسازی استان هرمزگان منزل بانویی را تخریب کرده و این فرد ۳۵ ساله در واکنش، اقدام به خودسوزی می کند. بنا بر گفته  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان این بانوی بندرعباسی با ۱۷ درصد سوختگی از ناحیه دست و قفسه سینه، در بخش سوختگی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.