وضعیت آب و هوای تهران در تعطیلات عید فطر

double-quot تهران - جارپرس - اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی استان تهران در ایام عید فطر را اعلام کرد.
کد خبر : 89821
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 19:34
وضعیت آب و هوای تهران در تعطیلات عید فطر

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، قسمتی ابری تا نیمه ابری و با نفوذ متناوب زبانه‌های سامانه بارشی، در بعضی ساعت‌ها آسمان ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید (به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب) و از امروز (یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت) تا صبح سه شنبه (۱۳ اردیبهشت) در بعضی ساعت ها، بارش باران، رگبار و رعد و برق (با احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد) در سطح استان و گاهی پدیده مه در ارتفاعات (با احتمال رگبار برف در ارتفاعات بالادست) پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز دوشنبه (۱۲ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از ظهر سه شنبه تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است. در پاره‌ای نقاط (به ویژه بخش‌های جنوبی استان) نیز رخداد وزش باد خیلی شدید موقت، خیزش گردوخاک محلی و نفوذ گرد و غبار انتقالی و کاهش دید طی دو روز آینده دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای  ۲۸ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

آسمان شهر تهران فردا، دوشنبه (۱۲ اردیبهشت) ابری همراه با بارش باران در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. حداقل دما در این روز ۱۴ و حداکثر دما ۲۱ درجه سانتیگراد است. پس فردا، ‌سه‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) نیز آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد و در اواخر وقت ابری و بارش پراکنده شدید پیش‌بینی می‌شود. در این روز حداقل دما ۱۵ و حداکثر دما ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.