0 نظر
146 بازدید

وزیر کشور از ابلاغ دستورالعمل های انتخابات سال جاری خبر داد

double-quot
تهران – جارپرس – وزیر کشوراز ابلاغ دستورالعمل ها و بخشنامه های انتخابات سال جاری خبر داد و گفت: انتخابات امسال در چارچوب قانون و با رعایت مر قانون برگزار می شود.
کد خبر : 29537
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 3:56
وزیر کشور از ابلاغ دستورالعمل های انتخابات سال جاری خبر داد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا،«عبدالرضا رحمانی فضلی» روز شنبه پس از پایان همایش استانداران سراسر کشور در محل وزارت کشور و در جمع خبرنگاران افزود: هفته قبل ستاد انتخابات تشکیل شد و دستورالعمل ها و بخشنامه ها در این مرحله ابلاغ شده است.
رحمانی فضلی با اشاره به نشست امروز استانداران اضافه کرد: ضرورت داشت در این خصوص نظرات استانداران را بشنویم و تلاش کنیم انتخابات سال جاری یک انتخابات قانونی و با رعایت مر قانون باشد و بتوانیم این انتخابات را به طور کاملا سالم، در فضای امنیتی مطمئن و با مشارکت بالا برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مقرر شد استانداران از هم اکنون دنبال شناسایی معتمدین اجرایی و ارائه آموزش های لازم باشند تا در موعد مقرر بتوانیم کارها را با سرعت زیاد پیش ببریم.
وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید این جلسه را زودتر برگزار می کردیم، اما با توجه به درگیر بودن استانداران در بحث سفرهای نوروزی و موضوع سیل مقداری به تاخیر افتاد.
رحمانی فضلی اضافه کرد: تلاش کردیم این جلسه قبل از ماه رمضان برگزار شود تا هم توصیه های لازم در خصوص تنظیم بازار، مدیریت بازار و قیمت کلاها را داشته باشیم.
وی با بیان این که در موضوع سیل اغلب استان ها درگیر بازسازی و نوسازی شدند، اظهارداشت: برخی از استان ها آسیب دیده اند و برخی از استان ها معین هستند و بقیه استان هم کمک می کنند. در جلسه امروز برنامه ریزی شد هر کدام از استان ها چه اقداماتی انجام دهند.
وزیر کشور ادامه داد: موضوع امنیت با توجه به شرایط منطقه و تهدیدهایی که صورت می گیرد لازم بود که ما مسائل امنیتی سال قبل کشور را با استانداران که روسای شورای تامین هستند، بار دیگر مرور کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.
این عضو کابینه دولت دوازدهم همچنین به موضوع آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در راستای پیگیری آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلساتشان داشتند، گزارش های مناسبی ارایه شد و امیدواریم استانداران همین جلسات را با فرمانداران و شورای تامین برگزار کنند و این سیاست ها و تصمیمات تا پایین ترین رده تقسیمات کشوری جاری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.