وزیر پیشین امور دینی الجزایر: ایران باعث افتخار جهان اسلام است

double-quot

الجزایر-جارپرس-«احمد مرانی» وزیر پیشین امور دینی الجزایر در حاشیه مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالروز انقلاب اسلامی ایران در الجزیره گفت: ایران با پیشرفت های خود طی ۳۹ سال گذشته در عرصه های مختلف، باعث افتخار اسلام و جهان اسلام است.

کد خبر : 24733
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 10:28
وزیر پیشین امور دینی الجزایر: ایران باعث افتخار جهان اسلام است

 

به گزارش جارپرس از ایرنا،مرانی گفت: ایران دستاوردهای بسیار زیادی در داخل و همچنین در عرصه بین المللی داشته است ؛ ایرانی ها طی بیش از ۳۰ سال تحریم، بر توانایی های خود تکیه کرده وتلاش کردند قدرتمند شوند؛ اکنون می بینیم که ایران به جایگاه کنونی خود به عنوان یک قدرت بزرگ رسیده است.
مرانی در ادامه افزود: ایران ثابت کرده است در جهان اسلام پیشرو است و ما به ایران به دلیل جایگاهی که به آن دست یافته است، افتخار می کنیم.
وزیر پیشین امور دینی الجزایر در ادامه در خصوص ادعای برخی طرف های مغرض مبنی بر اینکه ایران منطقه را تهدید می کند گفت: خطر ایران فقط متوجه ‘اسراییل’ است، زیرا ایران به اصولی معتقد و پایبند است که حاضر نیست از آن دست بکشد و این اصول را به هیچ قیمتی نمی فروشد و با چیزی عوض نمی کند.
وی در پایان گفت: کسانی که ادعا می کنند ایران منطقه را تهدید می کند و برای منطقه خطرناک است، مزدوران آمریکا و ‘اسراییل’ هستند، زیرا می بینند ایران اربابانشان (واشنگتن وتل آویو) را تهدید می کند.
مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یکشنبه شب با حضور شماری از وزیران، نمایندگان مجلس، روسای احزاب سیاسی، سفیران خارجی مقیم ، شخصیت های علمی و فرهنگی الجزایر وایرانیان مقیم این کشور برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.