وزیر فرهنگ از رهبر انقلاب برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت کرد

double-quot
تهران – جارپرس – رئیس سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دعوت از رهبرمعظم انقلاب جهت حضور در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد.
کد خبر : 29395
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 - 9:36
وزیر فرهنگ از رهبر انقلاب برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت کرد

به گزارش جارپرس، محسن جوادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا مستقر در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: طبق روال همه دوره های برپایی نمایشگاه کتاب در این دوره نیز مقدمات کار دعوت از معظم له برای حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی کشور توسط سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است؛ اما درباره تصمیم حضور ایشان اطلاعی نداریم و ما هم منتظر اعلام تشریف فرمایی مقام عظمای ولایت در نمایشگاه کتاب هستیم.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه درباره کم و کیف حضور رهبر فرزانه انقلاب در نمایشگاه کتاب امسال گفت: تاکنون به طور قطع چیزی درباره حضور معظم له در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ما اعلام نشده است.
سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» چهارم تا چهاردهم اردیبهشت ۹۸ همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در محل مصلای امام خمینی (ره) پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ فرهنگی است.
در سی‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سه هزار و ۲۰۰ ناشر با حدود ۴۳۷ هزار کتاب شامل دو هزار و ۴۰۰ ناشر داخلی با ۳۰۰ هزار عنوان کتاب و حدود ۸۰۰ ناشر خارجی از ۳۰ کشور جهان با ۱۳۷ هزار عنوان کتاب حضور دارند.
چین به عنوان میهمان ویژه این دوره نمایشگاه کتاب، ۹۴ ناشر را با چهارهزار عنوان و ۱۵هزار جلد کتاب به نمایشگاه آورده است. همچنین قرار است ۲۰ نویسنده، پژوهشگر، تصویرگر و ۵۰ مدیر فروش حق تالیف کتاب، امسال در غرفه میهمان ویژه (چین) حضوری فعال داشته باشند.
در بخش ناشران عمومی ححدود ۱۴ هزار متر مربع فضا برای حضور ۹۸۸ ناشر تدارک دیده شده است که ۱۴۱هزار و ۸۶۱ عنوان کتاب را عرضه خواهند کرد.
در بخش کودک و نوجوان نیز ۲۵۱ ناشر در فضایی به وسعت حدود ۶ هزار متر مربع، ۲۴هزار و ۱۳ عنوان کتاب را عرضه می کنند. در بخش دانشگاهی نیز ۴۲۸ ناشر در فضایی بیش از شش هزار و ۲۳۵ متر مربع، ۶۰ هزار و۱۳عنوان کتاب را در سالن های کاملا مسقف زیر چادر به نمایش و فروش گذاشته اند.
در سالن‌های آموزشی نیز ۹۷ ناشر در فضای حدود سه هزار و ۲۳۱ متر مربع به ارائه ۱۷هزار و ۴۴۵ عنوان کتاب می پردازند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.