0 نظر
152 بازدید

وزیر دفاع:درمان در نیروهای مسلح سقف خاصی ندارد

double-quot

تهران-جارپرس-وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برای درمان نیروهای مسلح سقف خاصی وجود ندارد و هر رزمنده ای در هر گوشه ای از کشور که دچار مشکل شود قطعا رسیدگی و درمان خواهد شد .

کد خبر : 24670
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 7:22
وزیر دفاع:درمان در نیروهای مسلح سقف خاصی ندارد

امیرسرتیپ امیر حاتمی روز چهارشنبه در نهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر افزود: هم اکنون بیش از دو هزار مجموعه درمانی برای ارایه خدمات به نیروهای مسلح فعال است که از این تعداد ۱۵۰ جایگاه به صورت تخصصی فعالیت می کند .
وزیر دفاع خاطر نشان کرد: باید با توجه به توان بالای علمی نیروهای متخصص و جوان کشورمان به امر پیشگیری توجه جدی تری داشته باشیم.
وی افزود: موضوع پیشگیری باید به صورت تخصصی و برنامه ریزی شده در نیروهای مسلح دنبال شود .
امیرحاتمی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز با وجود تمام مشکلات و تحریم هایی که ملت ما را مقاوم تر کرده است به جایی رسید ه ایم که تمامی نیازهای نیروهای مسلح را خودمان تامین می کنیم.
وی خاطرنشان کرد:استقلال از جمله استقلال دفاعی، سیاسی، اقتصادی از خواسته های به حق ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
وی خطاب به ظلم ستیزان دنیای استکبار گفت: کجا هستند آن کسانی که یک روزی حتی از ارایه کمترین ملزومات در حد یک سیم خار دار به ما دریغ می کردند ببینند که امروز هیچ نیاز به آنها نداریم .
وزیر دفاع اظهارکرد: خوشبختانه امروز به هر آنچه که نیاز داریم خودمان آن را تامین می کنیم که حاصل آن در منطقه ای پر التهاب امنیت برای کشور است.
امیر حاتمی با بیان اینکه تا رسیدن به آنچه که مد نظر ما است مسیر طولانی پیش رو داریم ، گفت: در این میان موضوعی که بسیار مهم بوده است استقلال علمی است که به حمدالله دانشمندان ما توانسته اند این مسیر را به خوبی طی کنند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد : ملت ایران همواره در طول تاریخ در تولید علم جهانی مشارکت خوبی داشته اند و این حرکت مستمر پر افتخار طی شده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.