وزیر دفاع: خودروهای جنگی تولید داخل تحویل نیروهای مسلح می‌شود

double-quot تهران - جارپرس - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات وزارتخانه متبوعش درباره خودروسازی و قطعه‌سازی، گفت: تولیدات مختلفی در حوزه خودروهای جنگی داریم که اکنون در حال تحویل به نیروهای مسلح است.
کد خبر : 89065
تاریخ انتشار : جمعه 2 اردیبهشت 1401 - 13:52
وزیر دفاع: خودروهای جنگی تولید داخل تحویل نیروهای مسلح می‌شود

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، محمدرضا قرایی آشتیانی درباره برنامه وزارت دفاع برای خودروسازی، گفت: وزارت دفاع به حوزه قطعه‌سازی و مباحث گلوگاهی در صنعت به ویژه صنعت خودروسازی ورود کرده و کمک‌هایی در این حوزه‌ها انجام داده است و این اقدامات استمرار دارد.

وی با بیان اینکه اقدام وزارت دفاع براساس نیازمندی‌هایی است که در بخش‌های مختلف به این وزارتخانه ارجاع می‌شود، در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادی با خودروسازان در این زمینه منعقد شده، توضیح داد: بله؛ براساس قراردادها در حال فعالیت هستیم؛ برخی قطعات موردنیاز این مجموعه‌ها نقش گلوگاهی دارند یا باید از خارج از کشور تامین شود که البته وزارت دفاع در حال تولید این قطعات است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خانه ملت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره اقدامات انجام گرفته برای تولید خودروهای جنگی، ادامه داد: تولیدات مختلفی در حوزه خودروهای جنگی وجود دارد که در حال تحویل این خودروها به نیروهای مسلح هستیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.