وزیر اقتصاد سوریه: دو توافقنامه نفتی با ایران امضا کردیم

double-quot
دمشق – جارپرس – وزیر اقتصاد سوریه گفت: در هفته های گذشته پنج توافقنامه از جمله دو توافقنامه نفتی با جمهوری اسلامی ایران امضا کردیم.

کد خبر : 19283
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1395 - 9:59
وزیر اقتصاد سوریه: دو توافقنامه نفتی با ایران امضا کردیم

‘ادیب میاله’ روز دوشنبه در گفت و گو با شبکه المیادین افزود: در دوران بازسازی سوریه اولویت با کشورهای دوست و هم پیمان و در راس آن ها ایران، چین و روسیه است.

وی اضافه کرد: در دوهفته گذشته پنج توافقنامه با جمهوری اسلامی ایران امضا کردیم که دو توافقنامه در بخش نفت، دو توافقنامه در بخش کشاورزی و یکی در زمینه ارتباطات بود.
میاله اظهارداشت: گفت و گوهایی نیز با چین در زمینه فناوری داشتیم و توافقنامه ای نیز در سال ۲۰۱۳ در زمینه استخراج گاز با روسیه امضا شد .
وی بیان کرد: برخی از کشورهایی که در ویران کردن سوریه مشارکت دارند تلاش می کنند از طریق شرکت ها و صندوق های سرمایه گذاری غیر دولتی و شرکت هایی که در کشورهای همسایه مانند لبنان و یا کشورهای بی طرف در بحران سوریه، تاسیس کرده اند در بازسازی سوریه مشارکت کنند ولی سوریه از این موضوع آگاه است.
وزیر اقتصاد سوریه گفت: برای مشارکت این کشورها در بازسازی سوریه شرط های سیاسی داریم که باید از ملت سوریه عذرخواهی و درمقابل ملت های خود به خطایی که کرده اند اعتراف کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.