0 نظر
176 بازدید

وزیر ارشاد: ویزای تیم دیپلماتیک ایران اعزامی به حج ۹۶ صادر شد

double-quot

تهران – جارپرس – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ویزای اعضای کنسولگری وزارت امور خارجه برای اعزام به عربستان، صادر شده و هیچ مشکلی در زمینه استقرار این اعضا در مکه و مدینه، وجود ندارد.

کد خبر : 22013
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 9:13
وزیر ارشاد: ویزای تیم دیپلماتیک ایران اعزامی به حج ۹۶ صادر شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا ، سید رضا صالحی امیری روز دوشنبه در حاشیه آیین بدرقه رسمی زایران حج ۹۶در فروردگاه امام خمینی (ره)افزود: تمام مقدمات لازم برای حج امسال فراهم شده و امیدوارم در عمل نیز با تعهداتی که عربستان داده، شاهد یک حج آرام و عزتمند باشیم و آنان نیز پایبند به تعهدات خود باشند.
وی اظهار داشت: در این خصوص از زائران حج نیز می خواهم تا قوانین و ضوابط جاری عربستان را رعایت کنند.
صالحی امیری خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته در زمینه حج و تدارکات پیش بینی شده، هیچ مشکلی در برپایی این فریضه الهی نخواهیم داشت.
وزیر ارشاد تصریح کرد: هم اکنون ستاد اجرایی ما در مکه و مدینه مستقر هستند و در مقابل، ستادی نیز در تهران، فعالیت خود را آغاز کرده و تمام امورات موجود را دنبال خواهد کرد.
وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در امور حج و رئیس سازمان حج و زیارت ، این هفته برای پیگیری روند موجود، عازم عربستان خواهند شد، گفت: براساس برآوردهای انجام گرفته و تدابیر اندیشیده شده، حج موفقی را برگزار خواهیم کرد.
امسال ۸۶ هزار ۵۰۰ زائر ایرانی در قالب ۶۰۰ کاروان با ۳۳۵ پرواز از ۲۰ ایستگاه پروازی کشور در قالب ۴۰ هزار و ۲۶۰ زائر مرد و ۴۰ هزار و ۳۳۶ زائر زن برای انجام مناسک حج تمتع راهی عربستان می شوند.
از ۸۶ هزار ۵۰۰ زائر اعزامی ۸۰ هزار و ۵۹۶ نفر زائر و مابقی در قالب نیروهای ستادی، اجرایی، تدارکات، کادر پزشکی، امداد و نجات، خدمات، حمل و نقل و غیره هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.