0 نظر
161 بازدید

وزنه زدن با مینیسک پاره فقط برای گرفتن امتیاز تیمی!

double-quot تهران - جارپرس - وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم ایران دلیل حضورش در مسابقات قهرمانی جهان با زانوی مصدوم را توضیح داد.
کد خبر : 77732
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 15:26
وزنه زدن با مینیسک پاره فقط برای گرفتن امتیاز تیمی!

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، علیرضا سلیمانی درباره ی مصدومیتی که در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان ازبکستان داشت و در نهایت با عصا به خانه رفت، بیان کرد: قبل از اینکه به اردو بیایم آسیب دیدگی داشتم به گونه ای که مینیسک زانویم پارگی داشت و رباط ACL هم دچار کشیدگی شده بود. وقتی برای فیزیوتراپی می رفتم، گفتند می توانم به مسابقات برسم اما چون  تمرینات  پرفشار بودم، اذیت می شدم. دکتر کیهانی هم گفت مینیسک من مشکل دارد. به سرمربی هم گفتم اصراری ندارم که حتما به مسابقات جهانی بروم چون زانوی من اذیت می کند و احتمال زیاد باید عمل جراحی کنم. به من گفتند که امتیازم را  برای نتیجه تیمی احتیاج دارند و اگر می توانم به مسابقه بروم و یک وزنه حتی شده سبک هم بزنم و بعد به دنبال درمان باشم. از طرفی نفرات دیگر هم مصدوم بودند و تیم ناقص می شد و من هم گفتم وظیفه خودم را انجام دهم.

او ادامه داد: در تمرینات هم نگران بودم که آسیب دیدگی ام بیشتر نشود و بیشتر تمرکزم روی زانویم بود اما  با همان زانوی مصدوم توانستم در یک ضرب دسته ۱۰۹ کیلوگرم چهارم شوم و نورالدینوف قهرمان المپیک شش کیلوگرم بیشتر از من وزنه زد. در دوضرب هم وقتی برای مهار وزنه ۲۰۶ کیلوگرم رفتم  صدایی را از زانویم حس کردم وزنه از دست رفت. در حرکت سوم هم خواستم  دوباره وزنه ۲۰۶ کیلوگرم را بزنم اما هنگام پرتاب کردن، مینیسک زانویم اذیت کرد و قفل شد. زیر وزنه هم ایستادم اما داوران اعلام نمی کردند وزنه را پایین بیاورم و دیگر وزنه را انداختم و متوجه شدم مینیسک من کاملا پاره شد و از همان جا بلافاصله به هتل برگشتم. مربیان گرجستان و ارمنستان کمک کردند تا به هتل بروم. واقعا راه رفتن برایم سخت بود  از این رو به آقای دکتر باقری اطلاع دادم که در فرودگاه برایم عصا بیاورند و اکنون هم قرار است به من خبر بدهند که برای پیگیری درمانم بروم.

سلیمانی در مورد مشکل خروج از کشور که برایش پیش آمد و باعث شد با تاخیربه قهرمانی جهان برود، تصریح کرد:  روز اعزام به مسابقات که همراه دیگر نفرات تیم به فرودگاه رفتم متوجه شدم مشکل خروج از کشور دارم از این رو  من و ماساژور تیم مجبور شدیم دوشنبه هفته جاری برویم و ۲۰ ساعت هم در استانبول ترانزیت داشتیم. وسایل تمرینی  ام به طور کامل همراه تیم به تاشکند رفت و چون وسایل تمرینی هم مهم است اما در اختیار نداشتم نتوانستم تمرین کنم. دو، سه روز هنم نخوابیدم و همه این موارد  روی شرایطم تاثیر گذار بود.

او در پایان گفت: اردوی تیم ملی مشکلات زیادی داشت و شاید کسی باورش نشود که ما حتی برای تهیه صبحانه هم مشکل داشتیم. در مسابقات شرایط بقیه کشورها را می دیدیم نمی دانستیم حسرت بخوریم یا نه.  وسایل ریکاوری را در سالن تمرین همراه خود داشتند که حتی نمونه آن در مجموعه آزادی نیست و جایی نیست که نزدیک سالن تمرین باشد تا ورزشکاران ریکاوری کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.