وزنه‌برداری قطرکاپ؛ ریحانه کریمی رکورد جوانان ایران را شکست

double-quot تهران- جارپرس- در پایان رقابت‌های گروه C دسته ۷۱ کیلوگرم پیکارهای وزنه‌برداری گزینشی قطر کاپ در بخش بانوان، ریحانه کریمی با شکستن رکورد جوانان ایران، چهار و فاطمه کشاورز دیگر نماینده کشورمان ششم شد.
کد خبر : 136833
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 12:11
وزنه‌برداری قطرکاپ؛ ریحانه کریمی رکورد جوانان ایران را شکست

به گزارش جارپرس از ایرنا، مسابقات گزینشی المپیک وزنه‌برداری قطر کاپ از چهاردهم آذر ماه آغاز شد که در این رقابت‌ها فاطمه کشاورز و ریحانه کریمی در دسته ۷۱ کیلوگرم شرکت کردند.

ریحانه کریمی در حرکت اول و دوم یک ضرب موفق به مهار وزنه‌های ۸۵ و ۹۰ کیلوگرمی شد و اما نتوانست وزنه ۹۲ کیلوگرمی را بالای سر ببرد.

کریمی با مهار وزنه ۹۰ کیلوگرم در قطرکاپ رکورد یک‌ضرب دسته ۷۱ کیلوگرم جوانان ایران را به نام خود به ثبت رساند. این رکورد پیش از این با ۸۳ کیلوگرم در اختیار لعیا کریمی بود که در جریان مسابقه امروز یک بار توسط فاطمه کشاورز و ۲ بار توسط ریحانه کریمی جابجا شد.

کریمی در حرکت‌های اول تا سوم دو ضرب موفق شد ۱۱۰، ۱۱۵ و ۱۱۸ کیلوگرم را بالای سر ببرد.

فاطمه کشاورز دومین نماینده ایران در دسته ۷۱ کیلوگرم به روی تخته رفت و وزنه‌های ۸۳ و ۸۸ کیلوگرمی را مهار کرد اما در حرکت سوم نتوانست وزنه ۹۰ کیلوگرمی را ثبت کند.

کشاورز در دوضرب، وزنه‌های ۱۰۵ و ۱۱۰ کیلوگرمی را مهار کرد اما وزنه ۱۱۴ کیلوگرمی را نتوانست بالای سر ببرد.

در پایان رقابت‌های گروه C دسته ۷۱ کیلوگرم مسابقات گزینشی قطر کاپ در بخش بانوان ریحانه کریمی با مهار وزنه ۹۰ کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب، ۱۱۸ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۲۰۸ کیلوگرم در جایگاه چهارم قرار گرفت. کریمی با این وزنه‌ها ۷ کیلوگرم در یکضرب، ۱۵ کیلوگرم در دوضرب و ۳۴ کیلوگرم در مجموع رکورد جوانان ایران را به نام خود ارتقا داد.

همچنین فاطمه کشاورز با مهار وزنه ۸۸ کیلوگرم در حرکت یکضرب، ۱۱۰ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۱۹۸ کیلوگرم در جایگاه ششم ایستاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.