0 نظر
165 بازدید

وزارت کشور آلمان از ۲۲۰۰ مورد حمله به پناهجویان در این کشور خبر داد

double-quot

تهران-جارپرس-وزارت کشور آلمان روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد که در سال گذشته میلادی ( ۲۰۱۷) بیش از دو هزار و ۲۰۰ مورد حمله به پناهجویان در این کشور ثبت شده است.

کد خبر : 24921
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 - 1:22
وزارت کشور آلمان از ۲۲۰۰ مورد حمله به پناهجویان در این کشور خبر داد

 

به گزارش شبکه خبری دویچه وله آلمان، وزارت کشور آلمان در گزارش خود افزوده است: موارد حمله به پناهجویان در سال ۲۰۱۷ نسبت به سال قبل آن کاهش چشمگیری داشته است، به طوری که در سال ۲۰۱۶ بیش از سه هزار و ۵۰۰ مورد حمله به پناهجویان گزارش شده بود.
در این گزارش آمده است: یک هزار و ۹۰۶ حمله به پناهجویان و ۳۱۳ حمله نیز به محل اقامت آن ها صورت گرفته است و حدود ۳۰۰ نفر نیز در این حوادث زخمی شدند.
وزارت کشور آلمان با محکوم کردن حمله به پناهجویان افزوده است: جامعه آلمان در خصوص پناهجویان از زمانی که آنگلا مرکل صدر اعظم در سال ۲۰۱۵ سیاست پذیرش پناهجویان را اعمال کرد، اختلاف نظر دارند و دچار دودستگی شدند.
آلمان پس از آمریکا با ۴۷۶ میلیون دلار کمک مالی به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد بزرگترین حامی این نهاد حقوق بشری است.
احزاب راست‌گرا و افراطی آلمان به شدت از تصمیم آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در پذیرش پناهندگان انتقاد کردند.
پیش تر مقام های آلمان از حضور ۱۰ هزار سلفی در این کشور خبر داده بودند که به گفته این مقام ها از چالش های بزرگ امنیتی آلمان به شمار می آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.