0 نظر
177 بازدید

وزارت ورزش طرح حضور بانوان را در ورزشگاه ها ارائه دهد

double-quot
تهران – جارپرس – دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی می گوید : در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، باید مسئولان وزارت ورزش طرح و پیشنهاد خود را ارائه دهند تا با استفاده از نظرات همه کارشناسان و رعایت موازین شرعی بررسی شود.
کد خبر : 28269
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 6:57
وزارت ورزش طرح حضور بانوان را در ورزشگاه ها ارائه دهد

به گزارش جارپرس از شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدرضا مخبردزفولی در بیست و ششمین نشست کمیسیون فرهنگی، تربیت‌بدنی و ورزش در محل این وزارتخانه، اظهار کرد: برخی اسناد خاص به منظور برطرف ساختن مشکلات باید تدوین و تصویب شود و وزارت ورزش و جوانان در این زمینه‌ها مانند حضور بانوان در ورزشگاه‌ها پیشنهاد ارائه دهد.
وی تاکید کرد: در این بخش باید یک تصمیم عالمانه و متکی به مقتضیات مذهبی و ملی اتخاذ شود.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزود: همان‌گونه که سال های گذشته در علم مطرح نبودیم در ورزش هم مطرح نبودیم، ولی امروز در همه سطوح در جهان و منطقه غرب آسیا مطرح هستیم. ورزشکاران ما در اکثر رشته‌های ورزشی با تیم‌های قدرتمند ورزشی جهان مسابقه می‌دهند و در بسیاری از موارد پیروز هم می‌شوند.
مخبردزفولی با اشاره به ورزش بانوان، گفت: در ورزش بانوان نیز با حضور مقتدرانه، خلاقانه و با حفظ ارزش‌ها و اصول در عرصه جهانی حضور داریم. آمار بانوان ورزشکار، بانوان داور ورزشی و بانوان مربی ورزشی در کشورمان بسیار چشمگیر است.
وی تاکید کرد: حرکت ورزشی کشور رو به ‌جلو و در حال پیشرفت است و آنچه در جام جهانی اخیر رخ داد نشان دهنده توان ورزشی بالای کشور بود.
عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، تاکید کرد: چه بخواهیم چه نخواهیم قهرمانان ورزشی ما در جامعه گروه مرجع هستند و رفتار و گفتار آنان در جامعه اثر می‌گذارد؛ از این رو، باید با درک جایگاه اجتماعی و ملی خود نسبت به رفتار و گفتارشان توجه داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.