ورود ۱۲ هزار فروشگاه زنجیره ای کشور برای خرید برنج مازندران

double-quot ساری - جارپرس-مدیرعامل مرکز تجارت بین المللی و پایانه صادرات برنج کشور مستقر در آمل از رونق نسبی بازار برنج مازندران خبر داد و گفت: طبق توافق استانداری با انجمن تولید کنندگان و تامین کنندگان برنج ایران، بیش از ۱۲هزار فروشگاه زنجیره ای کشور برای خرید و فروش بازار برنج استان ورود کردند. ‎
کد خبر : 121475
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 - 12:59
ورود ۱۲ هزار فروشگاه زنجیره ای کشور برای خرید برنج مازندران

به گزارش جارپرس سیداسماعیل یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از ورود به موقع سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، افزود: با رونق نسبی بازار برنج، دغدغه کشاورزان در فروش و کمبود نقدینگی از بین می رود.

وی با ذکر این نکته که همزمان با گرم شدن هوا خطر آفت زدگی برنج دپو شده در انبار شالیکوبی ها که دغدغه جدی کشاورزان و بازرگانان مازندران شده است، تصریح کرد: با توجه به توافق صورت گرفته به طور یقین تا ۱۰ روز آینده با رونق بازار، ضمن بر طرف شدن دغدغه کشاورزان، انگیزه آنان برای ادامه کشت و کار دوچندان می شود.

یزدان پناه افزود: شالیکاران مازندران در حال حاضر سخت مشغول کشت و کار هستند و بر اساس آمار سازمان جهاد کشاورزی مازندران اکنون حدود نیمی از زمین های شالیزاری استان نشا کاری شده است.

وی اظهار داشت: انجمن تولید کنندگان و تامین کنندگان برنج ایران با نمایندگان هشت فروشگاه زنجیره ای کشور به عنوان بخش خصوصی که در سطح کشور بیش از ۱۲ هزار شعبه دارند، وارد بازار برنج استان شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.