ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه/تهران بارانی همراه با رگبار

double-quot تهران-  جارپرس- سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید فردا از سمت استان‌های شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود؛ بر این اساس در روزهای آینده هوای پایتخت بارانی و همراه با بارش رگبار در برخی مناطق خواهد بود.
کد خبر : 139917
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 10:37
ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه/تهران بارانی همراه با رگبار

به گزارش  جارپرس از ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز یکشنبه در استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

همچنین -فردا- دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در استان های شمال غرب، غرب و برخی نقاط جنوب غرب و استان های واقع در سواحل غربی و مرکزی خزر و نیز استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی سبب بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش سبب تگرگ، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مرتفع و سردسیر سبب بارش برف می‌شود.

روز سه شنبه فعالیت سامانه بارشی تشدید شده و علاوه بر مناطق ذکر شده مناطقی از جنوب و مرکز کشور و شمال شرق کشور را نیز دربرمی‌گیرد.

بیشترین فعالیت سامانه بارشی اواخر دوشنبه و روز سه شنبه در استان های لرستان، خوزستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، غرب استان های اصفهان و کردستان پیش بینی می شود. و در نهایت چهارشنبه از شدت فعالیت سامانه بارشی کاسته می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.