ورزش زورخانه ای در عرصه جهانی رو به گسترش است

double-quot

یزد-جارپرس-رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای گفت: ورزش زورخانه ای به عنوان یکی از پویاترین رشته های ورزشی ایران در حال گسترش میان ملت های مختلف بویژه در عرصه جهانی ست.

کد خبر : 24926
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 - 5:40
ورزش زورخانه ای در عرصه جهانی رو به گسترش است

 

مجتبی جوهری، چهارشنبه شب در آیین برگزاری نخستین گردهمایی رئیسان هیات های ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور در یزد افزود: برای گسترش این رشته باید فعالیت های بیشتری توسط هیات ها و با همکاری علاقه مندان به این رشته انجام شود.
وی ادامه داد: باید همکاری و همدلی برای پیشرفت و تعالی ورزش پهلوانی افزایش یابد و همه دلسوزان ، پیشکسوتان و هیات ها باید وظایف خود را به صورت جدی و با برنامه ریزی انجام دهند که این موضوع مهمی است.
همچنین رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان یزد در این گردهمایی ابراز امیدواری کرد که با تداوم برگزاری این همایش ها، زمینه توسعه روزافزون این رشته در جامعه و به ویژه نسل جوان بیشتر فراهم شود.
محمد رضا مهربانیان، در ادامه تاکید کرد که یزد بتواند با توجه به ظرفیت ها و اشتیاق بالای ورزشکاران به عنوان هیات پهلوانی مرجع نه تنها در استان بلکه در عرصه بین المللی منشا خدمات ارزنده ای باشد.
وی افزود: در این استان علاقه مندان زیادی در رشته پهلوانی و زورخانه ای فعالیت دارند و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این موضوع روز به روز در حال گسترش است .
نخستین گردهمایی رئیسان هیات های ورزش پهلوانی و زورخانه ای ایران، چهارشنبه شب در یزد آغاز شد و سه روز ادامه دارد.
هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای یزد میزبانی گردهمایی را بر عهده دارد.
استان یزد ۶۰ باب زورخانه و سه هزار و ۵۰۰ باستانی کار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.