0 نظر
332 بازدید

مدیر کمیته برگزاری المپیک بار دیگر تاکید کرد:

ورزشکاران بدون نگرانی تمرین کنند، المپیک توکیو برگزار می شود

double-quot تهران - جارپرس - مدیر کمیته برگزاری المپیک ضمن اعلام سفر توماس باخ به ژاپن در ماه آینده، بار دیگر بر برگزاری المپیک تاکید و اعلام کرد ورزشکاران بدون نگرانی تمرینات شان را پیش ببرند.
کد خبر : 34041
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 7:31
ورزشکاران بدون نگرانی تمرین کنند، المپیک توکیو برگزار می شود

به گزارش جارپرس از ایسنا و به نقل از سایت چاینانیوز، توشیرو موتو، مدیر کمیته برگزاری المپیک توکیو ۲۰۲۰ خبر داد توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) در اواسط ماه نوامبر (ماه آینده) به ژاپن سفر می‌کند و با نخست وزیر جدید یوشی هیده سوگا دیدار می کند.

موتو در یک کنفرانس خبری گفت که باخ  که به دلیل بیماری همه گیر COVID-۱۹، سفر برنامه ریزی شده در ماه می خود به این کشور را لغو کرد، همچنین با رئیس توکیو ۲۰۲۰ یوشیرو موری صحبت خواهد کرد.

موتو همچنین افزود که او از تاریخ دقیق ورود باخ اطلاع ندارد. خبرگزاری کیودو ژاپن پیش از این گزارش داده بود که ممکن است ورود باخ به ژاپن ۱۶ یا ۱۷ نوامبر باشد.

سوگا بلافاصله پس از روی کار آمدن به عنوان نخست وزیر جدید ژاپن ماه گذشته با باخ به صورت تلفنی صحبت کرد و در مورد راه های اطمینان از “موفقیت” در بازی های المپیک توکیو که برنامه ریزی مجدد آن در سال آینده انجام شده است گفت‌وگو کرد.

نخست وزیر ژاپن گفته است که برگزاری المپیک سال آینده “اولویت اصلی” دولت او است.

موتو روز جمعه به خبرنگاران اطمینان داد که المپیک توکیو برگزار می شود و گفت: “سال آینده ، بازی های توکیو ۲۰۲۰ برگزار می شود. این عزم ما است. این تصمیم دولت ژاپن و نخست وزیر ما نیز است.”

موتو گفت: “ما دوست داریم همه ورزشکاران بدون نگرانی روی تمرینات خود تمرکز کنند.”

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.