وحیدی: وزارت کشور هسته سخت نظام است

double-quot تهران- جارپرس- وزیر کشور این وزارتخانه را هسته سخت نظام دانست و تاکید کرد: کارکنان این دستگاه باید افرادی انقلابی، کارآمد و متخصص باشند.
کد خبر : 134129
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 13:56
وحیدی: وزارت کشور هسته سخت نظام است

به گزارش جارپرس از ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در نشست معاونان این وزارت کشور یادآور شد که محیط وزارت کشور باید محیط فکر و اندیشه‌ورزی باشد و متناسب با شرایط کشور برنامه و اهداف خود را به نحو مطلوب اجرایی کند.

وزیر کشور یکی از دلایل موفقیت و برتری برخی از نهادهای انقلابی را نیروی انسانی متعهد و متخصص دانست و افزود: سرمایه انسانی، عامل اصلی و محور توسعه است و هر تحولی ناشی از کارآمدی این بخش است.

وی همچنین به آموزش به عنوان یکی از معیارهای مهم برای ارتقای دانش و تخصص کارکنان اشاره کرد و اظهار داشت: هر چه آموزش ها، متناسب با ماموریت ها و اهداف سازمانی باشد، اثرگذارتر خواهد بود البته در کنار آموزش، پرورش هم بسیار حایز اهمیت است و ضرورت دارد که تزکیه و تهذیب کارکنان هم در کنار آموزش های حرفه ای و تخصصی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وحیدی تاکید کرد: مساله جانشین پروری در معاونت ها و سازمان های تابعه وزارت کشور باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و این ایده می تواند به تقویت جایگاه مدیریتی وزارتخانه کمک موثری بکند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.