0 نظر
165 بازدید

وجود بیش از ۹۳ هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی شهرستان بابلسر

double-quot

بابلسر-جارپرس-رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بابلسر از وجود بیش از ۹۳ هزار جلد کتاب با عناوین عمومی در کتابخانه های عمومی بابلسر خبر داد.

کد خبر : 23742
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 آبان 1396 - 7:49
وجود بیش از ۹۳ هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی شهرستان بابلسر

به گزارش جارپرس از بابلسر،ندا داننده در حاشیه نشست کتابخوان با اصحاب رسانه شهرستان بابلسر گفت: شهر بابلسر با دارا بودن جمعیتی متغیر در فصول مختلف سال و مردمی با فرهنگ، دارای ۴ کتابخانه فعال می باشد.
وی اظهار داشت: کتابخانه های امیرپازواری، شهید صالحی، درزیان بهنمیر و هادی شهر به ترتیب با دارابودن بیش از ۴۸، ۲۳، ۱۷ و ۱۵ هزار جلد کتاب جزء کتابخانه های شهرستان بابلسر می باشند که در مجموع بیش از ۹۳ هزار جلد کتاب شهرستانی را در خود جای داده اند.
داننده در جلسه نشست کتابخوان با اصحاب رسانه شهرستان بابلسر که به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد افزود: هدف از برگزاری این نشست کتابشناختی و معرفی بهترین و آخرین کتاب خوانده شده توسط خبرنگاران است که به اشتراک گذاشته می شود.
این کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی بیان داشت: کتابخانه های عمومی شهرستان بابلسر در زمینه کتابخوانی در سطح کشور افتخار آفریدند تا جایی که در سال ۹۴ کتابخانه امیر پازواری رتبه برتر کشوری را از آن خود کرد.
همچنین، در سال ۹۵ سه کتابدار برتر کشوری از شهرستان بابلسر معرفی شدند.
وی گفت: در سال ۹۶ نیز کتابخوان برتر کشوری دو کودک از یک خانواده به نام های: مانی و ماهان علی نژاد خردسال می باشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: با توجه به وجود انجمن کتابخانه، منبع درآمدی که داریم درآمد قابل توجهی نیست و ساختمان و تجهیزات ما نیاز به نوسازی دارد که این امر در اولویت است.
داننده اظهار داشت: مردم بابلسر بی نهایت کتاب خوان هستند و به مقوله فرهنگی، کتاب و کتابخوانی توجه می کنند. همچنین از افراد کتابخوان خواستیم تا برگه های باطله خود را در صورت عدم نیاز به ما برگشت دهند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بابلسر گفت: باتوجه به شعار امسال هفته کتاب که “کتاب و جامعه دانشگاهی” است کتابخانه های ما نیازمند آن هستند تا دیده شوند.
در این نشست رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بابلسر با پیشنهاد مسئول بسیج رسانه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر در خصوص عضویت خبرنگاران در کتابخانه عمومی بابلسر موافقت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.