0 نظر
199 بازدید

وجود اخلاص در بسیج توطئه دشمنان را خنثی می کند

double-quot

ساری – جارپرس – رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران گفت: وجود اخلاص در بسیج همواره موجب ناکام ماندن توطئه دشمنان می شود.

کد خبر : 19692
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 7:14
وجود اخلاص در بسیج توطئه دشمنان را خنثی می کند

 

 

 

به گزارش خبرنگار جارپرس از ساری، سیدجواد حسینیان در جلسه اعضای شورای روابط عمومی و فضای مجازی این سازمان در ساری اظهار داشت: از جمله ویژگی های بسیج انجام دادن کار برای رضای خداست.

وی افزود: بسیج هدف دارد و تا به امروز دشمن با وجود یکی از مهمترین شاخص های بسیج که “اخلاص” است نتوانست رخنه کند و توطئه ای انجام دهد.

 

حسینیان در این جلسه ضمن تشکر از رسانه هایی که در طول سال ۹۵ همکاری تنگاتنگی با سازمان بسیج ورزشکاران مازندران داشته اند، از مجموعه شورای روابط عمومی و فضای مجازی این سازمان به جهت فعالیت ویژه و همکاری در راستای رسیدن به اهداف متعالی سازمان بسیج ورزشکاران تقدیر کرد.

 

وی با بیان اینکه با نگاه ویژه شهدای گرانقدر توانستیم اهداف بلند جمهوری اسلامی را ساری و جاری نگه داریم افزود: در شرایط کنونی وارد فضاهایی نشویم که از این اهداف دور بمانیم.

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران ضمن اشاره به اینکه در طول سالجاری مستند تلویزیونی حلقات صالحین و مرحوم سیدرسول حسینی از سیمای مرکز مازندران پخش شد تصریح کرد: بزودی مستند استاد مرحوم اسلان حبیب نیا، قهرمان جودو بزودی پخش خواهد شد.

 

به گفته او پخش مستند “سکوی پهلوانی” از جمله برنامه های پیش بینی شده این سازمان است که در سال ۹۶ اجرایی خواهد شد.

 

سیدجواد حسینیان در ادامه تشکیل قرارگاه فرهنگی بسیج ورزشکاران را در سال ۹۶ پیشنهاد داد و تصریح کرد: با ایجاد یک قرارگاه فرهنگی در راستای ایجاد برنامه های سازمان در جهت جذب حداکثری ورزشکاران می توانیم اوج برنامه های خود را داشته باشیم.

 

حسینیان همچنین تعداد ورزشکاران بسیجی مازندران را حدود ۱۴هزار نفر اعلام کرد.

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران با انتقاد از برخی هیئت ها و کم کاری و معضلات فرهنگی در ورزش، به مسئولین هئیت های ورزشی موضوع فرهنگی را متذکر شد و به سهل انگاری و کوتاهی در این مورد هشدار داد.

 

وی در پایان تاکید کرد: روحیه انقلاب گری باید در همه حال تقویت گردد.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.