واکنش FIVB به اتمام مصدومیت غفور: خبر فوق‌العاده!

double-quot

تهران-جارپرس-فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به اتمام مصدومیت غفور و بازگشت او به تمرینات تیم لوبه، نوشت: این یک خبر فوق‌العاده است!

کد خبر : 31941
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 12:08
واکنش FIVB به اتمام مصدومیت غفور: خبر فوق‌العاده!

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، امیر غفور پشت خط زن و ستاره تیم ملی والیبال ایران، که در این فصل برای تیم لوبه ایتالیا در سری A بازی می‌کند، به دلیل مصدومیت چند ماهی از میادین دور بود و به تازگی تمرینات خود را در این تیم از سر گرفته است.

برونو رزنده و سیمونه آنزانی ستاره‌های برزیلی و ایتالیایی تیم لوبه در واکنش به بازگشت غفور ابراز خوشحالی کرده بودند. فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، با اشاره به این موضوع نوشت: “بازگشت امیر غفور به تمرینات لوبه یک خبر فوق‌العاده است. اون ماه‌ها به دلیل مصدومیت از تمرینات دور بود و اکنون دوباره تمریناتش را از سر گرفته است.”

به گزارش جارپرس به نقل از ایسنا، پشت خط زن تیم ملی ایران، به دلیل مصدومیتی که از ناحیه کمر داشت حتی مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا در چین را از دست داد و تیم ملی ایران بدون او عازم این مسابقات شد. البته شاگردان کولاکوویچ با کسب عنوان قهرمانی در آن مسابقات، برای دومین بار جواز حضور در بازی‌های المپیک‌ را کسب کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.