واکنش نتانیاهو به هلاکت ۲۱ نظامی صهیونیست در عملیات مقاومت فلسطین

double-quot تهران- جارپرس نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه را یکی از دشوارترین روزهای جنگ این رژیم علیه غزه عنوان کرد.
کد خبر : 138184
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 بهمن 1402 - 14:03
واکنش نتانیاهو به هلاکت ۲۱ نظامی صهیونیست در عملیات مقاومت فلسطین

به گزارش  جارپرس ازایرنا، «بنیامین نتانیاهو» در واکنش به هلاکت تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست در عملیات نیروهای مقاومت فلسطین، طی پیامی در شبکه اجتماعی ایکس(توئیتر سابق) نوشت: روز گذشته، ما یکی از دشوارترین روزها، از زمان شروع جنگ تاکنون را تجربه کردیم.

وی افزود: ارتش، تحقیقات درباره این فاجعه را آغاز کرده است. ما باید درس های لازم را از این واقعه بگیریم و هر کاری لازم باشد برای حفظ جان نظامیانمان انجام دهیم.

این مقام صهیونیست در عین حال، به درخواست های توده صهیونیست ها برای توقف جنگ بی اعتنایی و بر تداوم جنگ علیه غزه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، محافل امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی به شدت از هلاکت شمار زیادی از نظامیان این رژیم به دست یک رزمنده مقاومت فلسطین دچار شوک شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۲۱ افسر و نظامی این رژیم، با انفجار ساختمانی بمب گذاری شده، کشته شده اند. مهمات کارگذاشته شده در این ساختمان، بر اثر اصابت گلوله آرپی‌جی مقاومت فلسطین منفجر شده است.

ضربه مقاومت به ارتش رژیم صهیونیستی، واکنش مقامات این رژیم را در پی داشت و «اسرائیل کاتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفت: صبح بسیار سختی داریم. کشته شدن ۲۱ نظامی در غزه تاوان سنگینی است.

همزمان، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: صبح سخت و دردناکی است.

«یائیر لاپید» رئیس ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) نیز در این باره گفت: صبح دشوار و غیرقابل تحملی را با کشته شدن ۲۱ نظامی می‌گذرانیم.

«یوآف کیش» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز گفت: درد هولناکی است، با فاجعه هولناک روز گذشته در خان یونس (کشته شدن ۲۱ نظامی)، زبان از بیان بزرگی این غم، ناتوان است.

«شلومو کرهی» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به تلفات این رژیم گفت: این صبح سنگین تر از آن است که بتوان آن را تحمل کرد.

از سوی دیگر «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اذعان به تلفات این رژیم مدعی شد: برای تحقق اهداف جنگ که سرنوشت آتی اسرائیل را تعیین می کند، کشته شدن نظامیان ضروری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.