0 نظر
139 بازدید

واکنش عراق به خبر “حمله به مرکز اطلاعاتی موساد” در شمال این کشور

double-quot تهران - جارپرس - فرمانده نظامی عالی‌رتبه عراقی نسبت به اخبار مربوط به حمله به "مرکز اطلاعات اسرائیل وابسته به موساد در شمال عراق" واکنش نشان داد.
کد خبر : 53462
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 18:23
واکنش عراق به خبر “حمله به مرکز اطلاعاتی موساد” در شمال این کشور

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، این فرمانده در اظهاراتی به شبکه روسیا الیوم گفت: در مورد چنین چیزی اطلاعاتی نشنیده‌ایم، تا این لحظه چیزی برای تایید آن وجود ندارد. به نظر می‌رسد در انتقال این اطلاعات یک نکته نادرست وجود دارد.

فرمانده نظامی عراقی جزئیات بیشتری در این رابطه ارائه نکرد.

پیشتر برخی رسانه‌ها به نقل از منابعی غیر رسمی گزارش داده بودند که گروهی ناشناس، مرکز اطلاعات و عملیات ویژه وابسته به موساد رژیم صهیونیستی را در شمال عراق هدف داده است.

در همین حال دولت اقلیم کردستان عراق نیز وجود هرگونه مرکز اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در این منطقه را تکذیب کرد.

به گزارش النشره لبنان، جوتیار عادل، سخنگوی دولت اقلیم کردستان عراق اخبار منتشر شده توسط برخی رسانه‌های محلی مبنی بر حمله به یک مرکز اطلاعاتی متعلق به رژیم صهیونیستی در اقلیم را تکذیب کرد.

وی در این باره گفت که برخی رسانه‌ها خبری را مبنی بر هدف قرار گرفته شدن یک مرکز اطلاعاتی اسرائیلی در اقلیم کردستان، منتشر و اعلام کرده‌اند که چند نیروی این مرکز نیز کشته و مجروح شده‌اند، اما دولت اقلیم کردستان عراق تاکید می‌کند این که اخبار تماما کذب و بی اساس و دور از واقعیت است.

عادل افزود: این نخستین بار نیست و در گذشته نیز اتهاماتی از این قبیل درباره وجود مراکز اطلاعاتی اسرائیلی در اقلیم، مطرح شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: این اتهامات بی اساس، کاملا هدفمند بوده و فقط با هدف توطئه چینی علیه اقلیم کردستان و روند سیاسی آن مطرح می‌شوند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.