0 نظر
170 بازدید

واکنش ساعی به انتخاب جانشین ذوالقدر: بیشتر از این نباید انتظار داشت!

double-quot
تهران – جارپرس – هادی ساعی می گوید که مسابقات کشورهای اسلامی مهم است و نباید با تیم دوم به مسابقات اعزام شد.

کد خبر : 20540
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 7:32
واکنش ساعی به انتخاب جانشین ذوالقدر: بیشتر از این نباید انتظار داشت!

به گزارش جارپرس به نقل از ایسنا، پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران در خصوص انتخاب آرش فرهادیان به عنوان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: در تکواندو باید همیشه منتظر اتفاقات عجیب باشیم. انتظار بیشتر از این نباید از تکواندو داشت. به قدری اتفاقات عجیب رخ می‌دهد که من واقعا نمی‌دانم چه بگویم.

وی ادامه‌ داد: چطور رویشان می‌شود که شخصی کم سابقه را مدیر تیم های ملی بگذارند. تنها دو سه نفر را در اطراف خود دارند و به همان ها سمت می‌دهند. یارکشی کرده‌اند. کسی مثل ذوالقدر با آن همه سابقه مدیر تیم‌های ملی بوده اما چرا باید فردی جایگزین او شود که سابقه چندانی ندارد. پولادگر با آدم های بزرگ کار نمی‌کند.

ساعی در مورد تیم اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی اظهار کرد: مسابقات کشورهای اسلامی خیلی سخت است. شاید آنها فکر کردند خیلی مهم نیست که تصمیم گرفتند با تیم دوم بروند. واقعا کار سختی خواهیم داشت. تیم های پر قدرت در مسابقات شرکت می‌کنند اما مصلحت تکواندو را مدنظر نمی‌گیرند و بیشتر به فکر مصلحت شخصی خود هستند.

کارشناس و قهرمان سابق تکواندو در خصوص تیم اعزامی به مسابقات جهانی نیز گفت‌: نمی‌شود پیش‌بینی کرد. ان‌شاء‌الله تیم در رقابت‌های جهانی نتیجه‌ بگیرند و از الان نمی‌شود قضاوت کرد. امیدوارم تکواندوکاران در مسابقات جهانی به بیشترین سطح آمادگی برسند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.