0 نظر
149 بازدید

واکنش دانش آشتیانی به هجمه جریانی خاص علیه کیان آموزش و پرورش

double-quot

تهران – جارپرس -فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش با انتشار مطلبی در صفحه تلگرام خود به آنچه که هجمه نابخردانه جریانی خاص علیه کیان آموزش و پرورش خواند، واکنش نشان داد.

کد خبر : 20811
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 - 10:29
واکنش دانش آشتیانی به هجمه جریانی خاص علیه کیان آموزش و پرورش

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، در ابتدای این مطلب دانش آشتیانی به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرهنگیان اشاره کرده که ایشان فرمودند: ‘این را توجه داشته باشید، گزارش هایی که به من می رسد نشان می دهد که یک جریانی – این را من «جریان» احساس می کنم – در کشور سعی می کند آموزش ‌و پرورش را از چشم ها بیندازد؛ ارزش آموزش ‌و پرورش را و اعتماد به آموزش ‌و پرورش را در دل ها از بین ببرد.’
وزیر آموزش و پرورش در ادامه مطلب آورده است: این روزها جریانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند سعی می‌کند آموزش ‌و پرورش را از چشم ها بیندازد و ارزش آموزش ‌و پرورش و اعتماد به آن را در دل ها از بین ببرد به شدت فعال شده است.
دانش آشتیانی تصریح کرد: این جریان که ظاهرا پشت نقاب دغدغه‌های دینی و فرهنگی خود را پنهان کرده است با انتشار اخبار کذب در فضای مجازی، بروشورهای تبلیغاتی در شهرها و حتی روستاها مدعی چاپ کتاب ها و آموزش های غیر اخلاقی توسط معلمان در مدارس شده است.
وی ادامه داد: اگرچه این جریان اخبار کذب خود را در پوشش فعالیت های انتخاباتی منتشر می کند اما مردم شریف و بزرگوار ایران و بیش از هرکس خود فرهنگیان عزیز، مستقل از اینکه کاندیدای مورد نظر ایشان چه کسی است، باید نسبت به این هجمه نابخردانه به کیان آموزش و پرورش و بی حرمتی به شان و جایگاه رفیع معلمان کشور حساس بوده و واکنش نشان دهند. باید توجه داشت که چنانچه اعتماد به آموزش و پرورش از دل ها برود تمامی کشور لطمه جبران ناپذیری خواهد خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.