والیبال جام قهرمانان قاره ها/ ایران از سد میزبان گذشت

double-quot

تهران-جارپرس-تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات جام قهرمانان قاره ها با نتیجه سه بر یک از سد ژاپن میزبان گذشت و سومین پیروزی خود را جشن گرفت.

کد خبر : 22741
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1396 - 12:40
والیبال جام قهرمانان قاره ها/ ایران از سد میزبان گذشت

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، تیم ملی والیبال ایران، امروز (شنبه) در چهارمین دیدار خود از رقابت های والیبال جام قهرمانان قاره ها به مصاف ژاپن رفت و به پیروزی سه بر یک رسید تا هفت امتیازی شود و امیدهای خود را برای سکونشینی در این رویداد مهم افزایش دهد.
کولاکوویچ در این دیدار نیز همچون بازی های قبلی از ترکیب سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، سیدمحمد موسوی، سامان فائزی و مهدی مرندی استفاده کرد.
تیم ایران که در سه دیدار گذشته خود برابر ایتالیا و آمریکا به برتری رسیده و مقابل برزیل مغلوب شده بود در ست اول دیدار امروز برابر میزبان مسابقات با حساب ۲۵ بر ۲۱ شکست خورد.
در ست دوم، تیم ایران شروعی ایده آل داشت و پنج امتیاز از حریف پیش افتاد و هرچند ژاپن در اواسط ست دوم اختلاف را کاهش داد، اما در نهایت ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ برنده شد و کار را به تساوی یک بر یک رساند.
در آغاز ست سوم، دو تیم رقابت نزدیکی داشتند که در امتیازات پایانی بازیکنان ایران برتری خود را به رخ حریف کشیده و با حساب ۲۵ بر ۲۰ برنده شدند.
در چهارمین ست، بلندقامتان ایران روند خوب خود را تداوم بخشیده و با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شدند تا در نهایت با برتری سه بر یک، زمین را ترک کنند.
با این اوصاف تیم ایران با کسب پیروزی سه بر یک در دیدار امروز هفت امتیازی شد تا امید زیادی برای سکونشینی داشته باشد.
در سایر دیدارهای برگزار شده امروز، برزیل در رقابتی نزدیک و تماشایی با حساب ۳ بر ۲ از سد آمریکا گذشت و ایتالیا سه بر یک فرانسه را شکست داد.
شاگردان «ایگور کولاکوویچ» فردا در آخرین دیدار خود به مصاف فرانسه قهرمان لیگ جهانی و قاره اروپا می روند.
هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان که از ۲۱ شهریورماه در شهر ناگویا ژاپن آغاز شده بود، فردا(یکشنبه ۲۶ شهریورماه) با معرفی تیم های برتر در اوساکا به پایان می رسد.
در این دوره از رقابت های تیم های ایران، آمریکا، فرانسه، برزیل، ایتالیا و ژاپن حضور دارند.
تیم ملی والیبال ایران برای سومین دوره در جام قهرمانان قاره‌ها حضور می‌یابد و در دو دوره قبلی به ترتیب در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ به عناوین پنجم و چهارم دست یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.