0 نظر
169 بازدید

هند قرارداد تسلیحاتی ۵۰۰ میلیون دلاری با رژیم صهیونیستی را لغو کرد

double-quot

تهران-جارپرس-دولت هند قرارداد تسلیحاتی خود با رژیم صهیونیستی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار را که پیش از این با شرکت ‘روائیل’ وابسته به سامانه دفاعی و تسلیحاتی این رژیم منعقد کرده بود، لغو کرد.

کد خبر : 23859
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 آذر 1396 - 14:26
هند قرارداد تسلیحاتی ۵۰۰ میلیون دلاری با رژیم صهیونیستی را لغو کرد

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری فلسطینی صفا ، رسانه های هندی روز سه شنبه به نقل از سازمان توسعه تحقیقات دفاعی هند اعلام کردند، هند نباید این تکنولوژی اسرائیلی را وارد کند بلکه باید خود، اقدام به توسعه آن در داخل کشور، کند.
قرارداد تسلیحاتی مذکور ژوئیه (تیر) گذشته در سفر نخست وزیر هند به تل آویو میان دو طرف امضا شد و پس از آن تاسیسات سامانه موشکی در شهر حیدرآباد در آگوست(مرداد)گذشته راه اندازی شد.
به دنبال این تصمیم،عمر البرغوثی عضو تاسیس کننده جنبش جهانی تحریم اسرائیل (BDS) گفت: زمانی که شرکت های بزرگ چند ملیتی مانند ویولیا و اورنج وG4S پروژه های مشترک خود با رژیم صهیونیستی را به دلیل مغایرت با قوانین بین المللی و اعمال فشار جنبش تحریم، لغو کردند رژیم صهیونیستی،هند را به سمت معاملات سیاسی حقوقی خطرناک سوق داد.
وی تاکید کرد: شرکت های هندی باید از مشارکت در موارد نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی، اجتناب ورزند به ویژه که شرکت های بین المللی زیادی مخالف مشارکت در این نوع همدستی ها هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.