هندبال جام ملت های آسیا/ ایران به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کرد

double-quot

تهران-جارپرس-تیم ملی هندبال مردان ایران روز شنبه و در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا، با پیروزی برابر ژاپن به عنوان سرگروه به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کرد.

کد خبر : 24443
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 - 11:25
هندبال جام ملت های آسیا/ ایران به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کرد

به گزارش جارپرس از ایرنا، مسابقات هندبال جام ملت های آسیا و انتخابی قهرمانی جهان از ۲۹ دی ماه امسال با حضور۱۴ تیم در شهر سوان کره جنوبی آغاز شده است.
تیم ملی ایران که در گروه یک این رقابت ها با ازبکستان و ژاپن همگروه است ،ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه امروز به مصاف تیم ژاپن رفت و شاگردان بروت ماچک در پایان موفق شدند با نتیجه ۳۷بر۳۲ این تیم را شکست داده و به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کنند.
هندبالیست های ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی ازبکستان را مغلوب کردند.
مجتبی حیدرپور ،امین کاظمی،افشین صادقی،امین یوسفی نژاد ،مهرداد صمصامی ،جلال کیانی، میلاد مسائلی،محمد قاسمی، مهدی بیجاری، سلامان بربط، علی رحیمی، اله کرم استکی، سجاد استکی، سید علیرضا موسوی، محسن باباصفری، شاهوم نصرتی، سعید حیدری راد و پویا نوروزی نژاد ترکیب تیم ملی هندبال ایران را در این رقابت ها تشکیل می دهند.
هندبالیست های کشورمان فردا استراحت دارند و در سومین دیدار خود در مرحله بعدی دوشنبه ۲ بهمن ساعت ۹:۳۰ به مصاف تیم دوم گروه D خواهد رفت.
در گروه ۲ این رقابت ها تیم های بحرین ، عمان ، استرالیا حضور دارند و کره جنوبی، امارات، هند ، بنگلادش گروه سوم را تشکیل می دهند،در گروه چهارم نیز تیم های قطر ، عربستان ،چین و نیوزلند همگروه هستند.
تیم های اول تا چهارم این رقابت ها سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ به میزبانی مشترک دانمارک و آلمان را کسب خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.