0 نظر
201 بازدید

همایش های اخلاق و تجلیل از مروجان اخلاق اسلامی در ورزش برگزار شد

double-quot
بابلسر – جارپرس – مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران در دیدار جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران با آیت اله طبرسی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان گفت: همایش های اخلاق و تجلیل از مروجان اخلاق اسلامی در ورزش در استان مازندران در راستای منویات مقام معظم رهبری برگزار شد.
کد خبر : 28661
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 بهمن 1397 - 7:37
همایش های اخلاق و تجلیل از مروجان اخلاق اسلامی در ورزش برگزار شد

حسینیان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدای صدر اسلام، هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه ورزش استان مازندران و همچنین سرداران و ۶۰۰شهید جامعه بزرگ ورزش مازندران، یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی در جاده خاش – زاهدان را نیز گرامی داشت.
وی ضمن تشکر از حضور و همراهی روسای هیات های ورزشی، روسای ادارات ورزش و جوانان، مدیران کانون های بسیج ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان، قهرمانان، اصحاب رسانه ورزشی، دست اندرکاران حوزه ورزش استان و مجموعه مدیران، خصوصا مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و معاونین وی اظهارداشت: بسیار خرسندیم که در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی توفیق حاصل شد در محضر آیت اله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه مرکز مازندران باشیم.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران در این دیدار گفت: جمع حاضر برگزیدگانی از قهرمانان پاراالمپیکی، جهانی و برخی از روسای هیات ها و پیشکسوتانی که در عرصه ورزش مازندران فعالیت داشته و زحمت می کشند. وی افزود: مازندران شاخص ورزش کشور است که به همت همین زحمتکشان و همکاران ما در بسیج ورزشکاران موجب شد تا بسیج ورزشکاران سپاه همیشه سرافراز کربلا هم به طور پی در پی شاخص ورزش بسیج ورزشکاران کشور محسوب شود که جا دارد از تعامل و تلاش های اداره کل ورزش و جوانان به ویژه حسین زادگان مدیرکل ولایی و مجموعه دست اندرکارانی که در طی این ۵سال اخیر اقدامات شایانی در حوزه زیرساختی، قهرمانی، ترویج فرهنگ پهلوانی، فرهنگ جهاد و شهادت صورت گرفت.
جواد حسینیان در ادامه داد به ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد ۵ساله سازمان بسیج ورزشکاران مازندران پرداخت و تصریح کرد: در طی ۵سال حضور در بسیج ورزشکاران ۲۲کانون بسیج ورزشکاران در سطح استان مازندران راه اندازی شد که با راه اندازی این کانون ها توانستیم ورزشکاران سازماندهی شده در شهرستانها را جذب بسیج کنیم که با یک برنامه هدفدار با شاخصه ها در برنامه های شهرستانها قرار گرفت.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران به برگزاری همایش های اخلاق و تجلیل از مروجان اخلاق اسلامی در ورزش استان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان و تجلیل از آنان در سال ۹۵ تاکید داشتند که از مروجین اخلاق اسلامی در ورزش تجلیل شود که در این راستا در سال ۹۵سازمان بسیج ورزشکاران به همت مجموعه، اولین استانی بود که شاخصین حوزه پهلوانی را دور هم گرد آورد. مانند افرادی که در مقابل رژیم صهیونستی قرار نگرفتند و افرادی که در بازی پایانی خود حریف امریکایی خود را شکست دادند.
وی در ادامه اذعان داشت: مازندران در حوزه تقدیم مدال های قهرمانی به خانواده های معظم شهدا پیشتاز است. اینکه قهرمان مازندرانی بعد از بازگشت از مسابقات جهانی و المپیک مدال قهرمانی خود را تقدیم خانواده معظم شهدا می کند نشان آن است که مازندران در حوزه قهرمانی و پهلوانی شاخص است.
به گفته حسینیان در بحث برگزاری یادواره های شهدا، دهها یادواره تخصصی شهدای ورزشکار رقم خورد که همه این اقدامات با همت و پشتیبانی مجموعه ورزش استان صورت گرفت.
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: برگزاری ۵۰یادواره شهدای ورزشکار، با وجود ۵۰۰۰شهید ورزشکار در استان و ۶۰۰شهید ورزشکار که در سطح استان شناسایی شدند و سالیان متمادی پهلوانی و قهرمانی داشتند و در حالی که فرمان امام راحل و ولایت را شنیدند لبیک گفتند و در نبرد علیه باطل حضور بهم رساندند که این نشان از اجین بودن ورزشکاران با اخلاق و روحیه پهلوانی است که نمونه بارز آن، حضور ورزشکاران مدافع حرم همچون: شهید اسدی، شهید بریری، شهید شیخ الاسلامی، شهید زارع و دیگر شهدای والامقام در جبهه سوریه بود که ۴۳شهید مدافع حرم تقدیم شده در این راه جز شاخصین حوزه قهرمانی بودند. در این راستا سعی شد با برگزاری یادواره های شهدا و یادواره های شهدای تخصصی مدافع حرم گوشه ایی از زحمات و دستاوردهای جبهه مقاومت را از این طریق جبران کرده باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.