0 نظر
172 بازدید

همایش بزرگ قاریان و حافظان قرآن کریم ۱۸ بهمن در بابلسر برگزار می شود

double-quot

بابلسر-جارپرس-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: همایش بزرگ قاریان و حافظان قرآن کریم ۱۸ بهمن در امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برگزار می شود.

کد خبر : 24591
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 بهمن 1396 - 12:56
همایش بزرگ قاریان و حافظان قرآن کریم ۱۸ بهمن در بابلسر برگزار می شود

 

به گزارش جارپرس از بابلسر،حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد هاشمی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال سازمان تبلیغات اسلامی بابلسر در چند محور صورت خواهد گرفت، مهمترین آنها را در دو بخش قرآنی و فرهنگی  شاخص برشمرد.

وی در تشریح برنامه های قرآنی دهه فجر این سازمان افزود: در محور قرآنی، برگزاری ۵۰ مسابقه قرآنی، برگزاری جشنواره قرآنی در چند موسسه و خانه های قرآن شهرستان، برگزاری مسابقات قرائت و حفظ قرآن، برگزاری محافل قرآنی به کوشش کمیته قرآن دهه مبارکه فجر، اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و مجمع بسیج اصناف در سطح شهرستان خواهد بود.

او همچنین در بیان برنامه های فرهنگی سازمان در دهه فجر امسال اظهار داشت: اعزام مُبلغ در مساجد، مدارس، ادارات و شرکتها و مراکز تولیدی شهرستان،( که این افراد در تشریح دستاوردهای انقلاب در مدت ۳۹ سال پیروزی انقلاب اسلامی سخنرانی خواهند داشت)، اعزام مبلغ به مدارس تحت عنوان گفتمان دینی در سطح مدارس در مقطع متوسطه ۱ و ۲ ، دعوت از گروه تبلیغی جهادی بقیهالله که هر ساله در دهه مبارک فجر، ایام نوروز و سه ماه تابستان با حضور در مساجد و ساحل برنامه های متنوع، شاد و مذهبی را اجرا می کنند.

مسئول کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر شهرستان بابلسر در ادامه از دعوت مبلغ خارجی و حضور در مساجد و مدارس شهرستان خبر داد و گفت: با حضور مبلغ خارجی در مساجد و مدارس، کشور اسلامی ایران با کشورهای مختلف دنیا مقایسه و توصیه لازم در این خصوص به مردم، دانش آموزان و دانشجویان ارائه می شود.

هاشمی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هیئت مذهبی در سطح شهرستان بابلسر فعال هستند افزود: در ایام دهه فجر امسال همایش هیئت های مذهبی بابلسر نیز برگزار می شود.

به گفته او؛ شهرستان بابلسر با دارابودن ۱۸۰ مداح اهل بیت (ع)، برگزار کننده همایش مداحان نیز خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر در این گفتگو از برگزاری همایش بزرگ قرآنی با حضور قاریان و حافظان قرآن شهرستان بابلسر، چهارشنبه ۱۸ بهمن در امامزاده ابراهیم (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قلی پور امام جمعه بابلسر خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.