0 نظر
28 بازدید

هفدهمین جام ام‌باپه، بهترین عملکرد فنی

double-quot تهران- جارپرس-مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن هفدهمین جام دوران فوتبالش را کسب کرد.
کد خبر : 140833
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 14:50
هفدهمین جام ام‌باپه، بهترین عملکرد فنی

به گزارش جارپرس ازایسنا، پاری‌سن‌ژرمن در هفته سی‌ویکمین فصل جاری لیگ فرانسه قهرمانی‌اش را قطعی کرد و دوازدهمین عنوان پیاپی‌اش را در لیگ یک به دست آورد. این تیم در ۳۱ بازی لیگ فرانسه ۷۰ امتیاز کسب کرد تا به قهرمانی برسد.

کیلیان ام‌باپه ۲۵ساله برای هفتمین بار در دوران فوتبالش قهرمان فرانسه شد. یک بار با موناکو و شش بار با پاری‌سن‌ژرمن مجموع افتخارهای او را در لیگ فرانسه تشکیل می‌دهند. این بازیکن فرانسوی همچنین سه جام حذفی و سه سوپرکاپ و دو جام اتحادیه فرانسه را به دست آورده است.

این فوق ستاره با فرانسه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ نیز شد و به این تیم کمک کرد تا قهرمانی لیگ ملت‌ها را در سال ۲۰۲۱ کسب کند. به این ترتیب او تاکنون هفده جام قهرمانی را به دست آورده است و می‌تواند تا پایان فصل با قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان و یورو ۲۰۲۴ به رکورد بیست جام قهرمانی برسد.

ام‌باپه در فصل جاری ۴۴ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و ۴۳ گل و ۱۰ پاس گل داشته است و فصل خیلی خوبی را سپری می‌کند. این بهترین عملکرد فردی کیلیان‌ام‌باپه است و به نظر بتواند به رکورد ۵۰ گل زده در پایان فصل جاری دست یابد. او فصل قبل ۴۳ بازی برای باشگاه فرانسوی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۴۱ گل به ثمر رساند و ۱۰ پاس گل داد. او از سال ۲۰۱۸ برای پاری‌سن‌ژرمن توپ می‌زند و گفته‌ می‌شود تابستان پیش رو راهی رئال‌ مادرید خواهد شد.

پاری‌سن‌ژرمن چهارشنبه‌شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دیدار بوروسیا دورتموند خواهد رفت و در فینال جام حذفی نیز قرار است برابر المپیک لیون قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.