هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوا

double-quot تهران - جارپرس - سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از افزایش آلودگی هوای سه کلانشهر خبر داد و نسبت به اجتناب از تردد در فضای باز توصیه کرد.
کد خبر : 76375
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 آذر 1400 - 9:11
هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوا

 

به گزارش جارپرس از ایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: سکون نسبی در جو همراه با افزایش غلطت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا فردا (۱۶ آذرماه) برای شهرهای تهران و کرج و چهارشنبه و پنجشنبه (۱۷ و ۱۸ آذرماه) برای تهران، کرج و اصفهان توصیه می‌شود.

در این شرایط جوی افزایش شاخص کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها درمناطق صنعتی و پرتردد دور از انتظار نیست بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به اجتناب از تردد در فضای باز به‌ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری، پرهیز از فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی در فضای باز، مدیریت مصرف سوخت‌های فسیلی و زمان فعالیت واحدهای صنعتی در سطح و حومه کلانشهرها توصیه می‌کند.

به گزارش ایسنا در هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.