هشدار حملات هوایی در اوکراین و هدف قرار گرفتن کی‌یف

double-quot تهران - جارپرس - رسانه‌های اوکراینی گزارش دادند که هشدارهای حمله هوایی صبح امروز (سه‌شنبه) در سرتاسر اوکراین به صدا درآمد. هم‌چنین از شهر کی‌یف، پایتخت نیز گزارش شده که بار دیگر هدف حمله قرار گرفته است.
کد خبر : 104418
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 مهر 1401 - 17:24
هشدار حملات هوایی در اوکراین و هدف قرار گرفتن کی‌یف

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین بامداد روز دوشنبه گفت که کی‌یف توسط “پهپادهای کامیکازی” مورد حمله قرار گرفت.

شهردار ویتالی کلیچکو بعداً این گزارش را در تلگرام تایید کرد.

کلیچکو گفت که چهار جسد پیدا شد. وی افزود: چندین ساختمان مسکونی آسیب دیده و نیروهای امدادی ۱۸ نفر را از زیر آوار بیرون آورده‌اند.

به گفته شاهدان، چندین انفجار در منطقه مرکزی شوچنکو رخ داد که هفته گذشته نیز با انفجارهایی لرزید.

مقامات کی‌یف و مناطق چرکاسی، اودسا، چرنیهیف، چرنیوتسی و ریونه اطلاعات مربوط به هشدارهای حملات هوایی را به یک پایگاه خبری اوکراینی (Strana.ua) تایید کردند. مقامات منطقه “کریفیی ریه” گفتند که انفجاری در قسمت شمالی این شهر رخ داده است.

هم‌چنین گزارش شده از شمال شهر کی‌یف نیز ستون دود به هوا برخاسته و این شهر بار دیگر همانند روزهای قبل هدف حمله هوایی قرار گرفته و سه مرکز سوخت‌رسانی، منهدم شده است.

پس از این حملات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در تلگرام خود نوشت: اوکراین زیر آتش است. آنها بهترین کاری که از دستشان بر می آید را انجام می‌دهند، ایجاد وحشت و کشتن غیرنظامیان. در میکولایف، یک ساختمان مسکونی با موشک‌های C-۳۰۰ منهدم شد. یک نفر فوت کرد. در بازار گل، پارک شاه بلوط نیز حملاتی رخ داده. من نمی‌دانم که تروریست‌های روسی در این تأسیسات کاملاً صلح آمیز با چه چیزی می‌جنگند؟ دولت تروریستی با چنین اقداماتی چیزی را برای خود تغییر نخواهد داد. این تنها ماهیت ویرانگر و قاتل خود را تایید خواهد کرد، که قطعا پاسخگو خواهد بود.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.