0 نظر
158 بازدید

هرمزگان نماد ایستادگی، شجاعت و مقاومت مردم برابر متجاوزان است

double-quot تهران - جارپرس - رئیس جمهور کشورمان گفت: تاریخ هرمزگان، ایستادگی، شجاعت و مقاومت مردم برابر متجاوزان را ثبت کرده است.
کد خبر : 80364
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 دی 1400 - 9:35
هرمزگان نماد ایستادگی، شجاعت و مقاومت مردم برابر متجاوزان است

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه (۲۳ دی ماه) در چهاردهمین سفر استانی خود به استان هرمزگان، در جمع خبرنگاران افزود: توفیقی پیدا کردیم که بنده و همکارانم امروز در بندرعباس باشیم و سفری به استان هرمزگان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه شکل گیری استان هرمزگان همراه با مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان بوده است، اظهار کرد: تاریخ هرمزگان، ایستادگی، شجاعت و مقاومت مردم برابر متجاوزان را ثبت کرده است.

رئیس جمهور گفت: اعلام کرده بودم که بررسی های مقدماتی با حضور تیم های کارشناسی در استان هرمزگان صورت گیرد که در این زمینه هیات های مختلفی اعزام شدند و بررسی ها صورت گرفت، با مشورت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، فعالین اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیازها شناسایی شده است.

وی ادامه داد: استان هرمزگان استانی اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری است و زمینه های مختلفی در آن برای پیشرفت وجود دارد که با این ظرفیت ها امروز برخی نارسایی ها، فقر و بیکاری در هرمزگان معنا ندارد.

رئیسی با بیان اینکه باید اقتصاد دریا، صنعت، گردشگری و معدن در هرمزگان فعال شود تا شاهد فقر و بیکاری نباشیم، عنوان کرد: با تلاش های استاندار و سایر مدیران دستگاه های اجرایی امنیت خوبی در استان هرمزگان برقرار شده و این موضوع امنیت خلیج فارس را تضمین کرده است که باید از زحمات و جانفشانی نیروهای مسلح در این زمینه تقدیر کرد که امنیت دریا، زمین و هوا را تضمین کرده اند.

وی با اشاره به اینکه حضور آگانه و با بصیرت نیروهای مسلح توانسته خلیج فارس را امن کند، اضافه کرد: این امنیت هرگونه سرمایه گذاری را در استان هرمزگان تضمین می کند و بسیاری از توسعه یافتگی ها با افزایش سرمایه گذاری ها محقق می شود.

رئیس جمهور گفت: طرح های مختلفی برای هرمزگان در زمینه توسعه یافتگی حوزه های مختلف برنامه ریزی شده و بزودی مردم هرمزگان تفاوت ها را نسبت به قبل مشاهده خواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.