هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی «زیکیم»/ فرود آمدن موشک «القاسم» بر سر صهیونیست‌ها

double-quot تهران- جارپرس-مقاومت فلسطین شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست و پایگاه نظامی «زیکیم» در شمال غزه را آماج حملات موشکی خود قرار دادند.
کد خبر : 134680
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 12:58
هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی «زیکیم»/ فرود آمدن موشک «القاسم» بر سر صهیونیست‌ها

به گزارش روز دوشنبه جارپرس از ایرنا به نقل از المیادین، مقاومت فلسطین اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را با موشک پیشرفته «القاسم» هدف قرار داده است.

سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) امروز اعلام کرد: در ادامه نبرد عملیات «طوفان الاقصی»، بامداد امروز با موشک پیشرفته القاسم، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادیم.

از سوی دیگر گردان‌های مقاومت ملی در غزه اعلام کردند که پایگاه نظامی «زیکیم» در شمال غزه را با خمپاره هدف قرار داده اند.

همزمان صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه به گوش می‌رسد. همچنین صدای آژیر خطر در «هشیولا» و شهرک صهیونیست نشین «اشدود» شنیده می شود.

همچنین صدای آژیر خطر در «عسقلان» و «نیستان» هم به صدا درآمده است.

این در حالی است که پیش از این قسام فرودگاه بن گورین در تل آویو را اندکی قبل از ورود «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

طوفان الاقصی امروز در حالی وارد دهمین روز خود شده که رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان مقاومت کاملا مستاصل بوده و فقط اقدام به بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه می کند که در اثر این جنایت ضدبشری تاکنون ۲۷۵۰ فلسطینی بی دفاع شهید و ۹۷۰۰ تن دیگر نیز زخمی شده اند؛ شمار شهدای کرانه باختری نیز تا این ساعت به ۵۸ نفر رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.