0 نظر
159 بازدید

هانتر بایدن ۱۰۰ درصد مطمئن است که بی گناه است

double-quot تهران - جارپرس - هانتر بایدن، دومین پسر رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد، ۱۰۰ درصد مطمئن است که در تحقیقات وزارت دادگستری پیرامون مالیات‌هایش از هر گونه خطا مبرا خواهد شد.
کد خبر : 52596
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 11:23
هانتر بایدن ۱۰۰ درصد مطمئن است که بی گناه است

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هانتر بایدن، کوچک‌ترین پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌بی‌اس نیوز گفت: اجازه مطرح کردن جزئیات را ندارم و تنها می‌گویم که من کاملا با این تحقیقات همکاری می‌کنم.

وی افزود: ۱۰۰ درصد مطمئنم که در پایان این تحقیقات از هرگونه خطا مبرا خواهم شد. کل کاری که از دست من بر می‌آید این است که همکاری کنم و به این روند اعتماد داشته باشم.

هانتر بایدن سال گذشته تایید کرد که دفتر دادستان آمریکا در ایالت “دلاور” درباره مالیات‌هایش مشغول تحقیق و بررسی است.

وی دسامبر سال گذشته در بیانیه‌ای گفته بود: مطمئنم که بررسی حرفه‌ای و بی‌طرفانه این موضوع نشان خواهد داد که من با بهره‌مندی از مشاوران مالیاتی حرفه‌ای، امور خود را قانونی و درست اداره کرده‌ام.

در همان ماه جو بایدن مدعی شد که وی با هیچ‌ یک از نامزدهای پست دادستانی کل این موضوع تحقیقات فدرال را مطرح نکرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس سال گذشته گزارش داده بود که احضاریه‌ای برای هانتر بایدن به منظور ارائه مدارک مربوط به شرکت گازی اوکراینی “بوریسما” صادر شده است. همچنین گفته می‌شود که این تحقیقات که ظاهرا اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز شده تا حدودی بر مبنای “گزارشات فعالیت‌های مشکوک” انجام شده است که جزئیات معاملات خارجی مشکوک را بیان می‌کند و یکی دیگر از صاحب‌نظران مدعی است که این گزارشات فعالیت‌های مشکوک به تبادلات پول با چین و دیگر کشورهای خارجی مرتبط هستند.

هانتر بایدن در سال ۲۰۱۴ میلادی زمانی که پدرش به عنوان معاون رئیس جمهور در دولت باراک اوباما خدمت می‌کرد، به هیات مدیره شرکت “بوریسما” پیوست.

براساس گزارش سال گذشته سنا، فعالیت هانتر بایدن در ان زمان هیچ تاثیر مستقیمی بر سیاست اوکراین نگذاشته است.

هانتر بایدن در این مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس نیوز گفت: معتقدم که من در پیوستن به این هیات مدیره اشتباه نکردم اما دست‌کم گرفتن احتمال استفاده از این موضوع علیه خودم اشتباه بود.

وی افزود: چیزی که می‌دانم این است که حتی یک هیات تحقیقاتی یا یک روزنامه‌نگار معتبر من یا پدرم را به انجام هیچ خطا و اشتباهی متهم نکرده و به این نتیجه که ما خطاکار بوده‌ایم، نرسیده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.