0 نظر
150 بازدید

هادی دومین مدال برنز ایران را گرفت

double-quot
تهران – جارپرس – پرویز هادی آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی با شکست حریف روسی به مدال ارزشمند برنز سنگین وزن پیکارهای قهرمانی جهان دست یافت.
کد خبر : 27388
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1397 - 8:21
هادی دومین مدال برنز ایران را گرفت

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۸ جهان روزهای ۲۸ مهر تا ۶ آبان در سالن اسپورت هال بوک شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.
دیدارهای رده بندی و فینال چهار وزن نخست امشب پیگیری شد که هادی در دیدار رده بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم مقابل آنزو خیزریف از روسیه قرار گرفت و مقتدرانه و با نتیجه ۱۱ بر ۲ حریف خود را شکست داد و دومین مدال برنز ایران را در پیکارهای قهرمانی جهان گرفت.
هادی در دومین تجربه جهانی خود در دور اول روبرت باران دارنده مدال برنز اروپا از لهستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد. وی در دور دوم مقابل ابراگیم سعیداف دارنده مدال برنز المپیک از بلاروس با نتیجه ۱۱ بر ۲ به پیروزی رسید و در مرحله یک چهارم نهایی نیز در یک کشتی حساب شده با نتیجه ۳ بر ۲ از سد طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از کشور ترکیه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
آزادکار اهل باسمنج در استان آذربایجان شرقی و دارنده دو مدال طلای بازی های آسیایی در این مرحله در مقابل گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان با نتیجه ۱۳ بر ۶ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.
پیش از این حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم موفق شد مدال برنز بگیرد. محمد باقر یخکش در دیدار رده بندی وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست مقابل حریف آمریکایی در رده پنجم قرار گرفت.
در مسابقات چهار وزن دوم عزت الله اکبری و علیرضا کریمی در دیدارهای رده بندی وزن ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم برای کسب مدال برنز فردا (دوشنبه) باید به مصاف حریفان خود بروند.
رضا اطری و امیرحسین مقصودی نمایندگان وزن های ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم ایران نیز امروز از دور مسابقات حذف شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.