نیازمند پشتیبانی دولت برای بازسازی اماکن خسارت دیده از زلزله هرمزگان هستیم

double-quot تهران - جارپرس - رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امروز بیشترین نگرانی مردم از ترمیم و بازسازی اماکن خسارت دیده از زلزله است و انتظار می رود دولت اعتبارات لازم را در این حوزه زودتر تخصیص دهد.
کد خبر : 76194
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 8:35
نیازمند پشتیبانی دولت برای بازسازی اماکن خسارت دیده از زلزله هرمزگان هستیم

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، احمد مرادی درباره آخرین وضعیت مناطق زلزله زده استان هرمزگان و اقداماتی که باید صورت گیرد، بیان کرد: به دنبال وقوع زلزله بیشترین خسارت را در بخش فین و دهستان سیاهو بندرعباس داشتیم. منازل در برخی از روستاها صددرصد تخریب شده و به زیرساخت های کشاورزی و دامداری استان و همچنین چشمه های آب و قنوات نیز خسارت وارد شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: میزان خسارات وارده برآورد و تنظیم شده است و اعتبار لازم در دولت مصوب شده است، اما اکنون باید اعتبار تخصیص داده شود تا کار بازسازی هرچه زودتر شروع شود. تاکنون با آنچه که ظرفیت استان بوده کار بازسازی آغاز شده و نیازمند پشتیبانی دولت هستیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در سفری که معاون اول رئیس جمهور به استان داشتند از نزدیک خسارات وارده را رصد کردند. نیاز مردم در آن مقطع چادر بود که با پیگیری های صورت گرفته نیاز اولیه تا حدودی برآورده شد. امروز بیشترین نگرانی مردم ترمیم و بازسازی اماکن است.

مرادی تاکید کرد: لازم است تسهیلات بلاعوض نیز به مردم پرداخت شود تا بتوانند به زندگی معمولی خود بازگردند. از دولت انتظار می رود تا تخصیص اعتبار را تا آخرین مرحله پیگیری کند. ما نیز به عنوان نماینده مردم این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.