0 نظر
59 بازدید

نوروزی: اولین برنامه وزیر جدید جهاد خرید گندم باشد/قالیباف: مخبر دستوراتی صادر کرده است

double-quot تهران - جارپرس - یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پول گندم داده نشده و محصولات در انبارها جوانه زده‌اند، تاکید کرد: انتظار می رود اولین برنامه وزیر جدید جهاد کشاورزی باید خرید گندم و پرداخت مطالبات کشاورزان باشد.
کد خبر : 125826
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 20:40
نوروزی: اولین برنامه وزیر جدید جهاد خرید گندم باشد/قالیباف: مخبر دستوراتی صادر کرده است

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، رحمت‌الله نوروزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: در آستانه شهادت سیدالشهدای انقلاب شهید بهشتی قرار داریم. از زحمات عزیزان در قوه قضائیه قدردانی می‌کنیم.امیدوارم با سیاست حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در کاهش جرم، جنایات و ناهنجاری‌ها روز به روز با همدلی بین قوای سه‌گانه گام برداریم.
وی در ادامه اظهار کرد: تعامل سه قوه مورد تأکید رهبری بوده تا گام‌هایی برای سربلندی نظام برداریم.

وی با بیان این که استان‌های شمالی قطب کشاورزی هستند. پول گندم داده نشده و محصولات در انبارها جوانه زده‌اند، گفت: اولین برنامه  وزیر جدید جهاد کشاورزی باید خرید گندم و پرداخت مطالبات کشاورزان باشد. قرار بود ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای پول گندم در جداول بودجه سال جاری دیده شود.
نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حوزه انتخابیه بارها گفته‌ام که آقای قالیباف به حمایت از تولید اعتقاد دارند. کشاورزان باید کشت دوم داشته باشند.یک ماه دیگر برنج جدید برداشت می‌شود اما از سال قبل محصول روی دست کشاورزان باقی مانده، به رئیس جمهور و معاون اول وی این موضوع را اطلاع دادیم، دولت باید آن را پیگیری کند. استان گلستان صنعتی و گردشگری نیست، روزانه ۶ ساعت برق در این استان قطع می‌شود، با توجه به اقتصاد کشاورزی مردم با قطع برق ۶ ساعته چاه‌های آب چه اتفاقی برای آنها رخ می‌دهد.
وی در ادامه تاکید کرد: مردم انتظار دارند واردات خودرو اجرایی شود. از وزیر ورزش و جوانان انتظار می رود که از تیم‌های کوچک نیز حمایت کنند. توجه شما تنها به ۳ تیم نباشد. نگاه انقلاب و امامین آن عدالت‌محوری بوده انتظار داریم به همه شهرستان‌ها خصوصا علی آباد کتول توجه شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی، بیان کرد: قبلاً به کمیسیون انرژی گفته شده ان‌شاء الله آقای حسنوند در خصوص برق زمان‌بندی‌ها و برق صنعت، کشاورزی و مردم نشستی را برگزار کند. مطلع هستم روز گذشته آقای مخبر در خصوص برنج و گندم جلساتی را برگزار و دستوراتی را صادر کرده، من نیز پیگیری می‌کنم تا اجرایی شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.