0 نظر
137 بازدید

نوبخت: اگر منافع ملی تامین نشود ایران در برجام نمی ماند

double-quot

تهران-جارپرس-سخنگوی دولت گفت: موضع دولت ایران درباره برجام بارها اعلام شده است و اگر منافع ملی تامین نشود، یک لحظه در این توافق نمی مانیم. این موضع فرد و گروهی نیست بلکه تمام نظام است.

کد خبر : 24893
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 اسفند 1396 - 11:23
نوبخت: اگر منافع ملی تامین نشود ایران در برجام نمی ماند

 

به گزارش جارپرس از ایرنا، محمدباقر نوبخت روز سه شنبه در نشستی خبری در پاسخ به سوالی درباره خروج ایران از برجام و موضع دولت در این زمینه اظهارداشت: نظام در این زمینه بسیار قاطع است و دولت بر اساس منافع ملی و مصالح عمومی عمل می کند، اگر منافع ما تامین نشود برجام را ادامه نمی دهیم.
وی در پاسخ به سوالی درباره مشکلات کارگران در کشور تصریح کرد: یکی از آفات واگذاری ها به بخش خصوصی که در گذشته به خوبی انجام نشد، مشکلاتی است که امروز گریبان کارگران را گرفته است ولی دولت به دنبال حل این مشکلات است.
معاون رییس جمهوری درمورد سخنان اخیر ترامپ مبنی بر کمک ایران به گروه های مقاومت گفت: آدم دم دمی مزاج حرف زده که جواب وی را در آینده خواهیم داد.
نوبخت همچنین درمورد سفر فردا رییس جمهوری به استان هرمزگان اظهارداشت: در دولت یازدهم رییس جمهوری به تمامی استان ها سفر کرد و مصوبات سفرها نیز به سازمان برنامه و بودجه برای اجرایی شدن آن ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: به همین دلیل در سال ۹۲، ۳۲۶ میلیارد تومان به استان هرمزگان اختصاص دادیم اما در جلساتی که چند روزگذشته برگزار شد رقم و تعداد طرح هایی که رییس جمهوری در سفر به هرمزگان اعلام می کند نیز مشخص کرده ایم.
سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دیگری درباره پرداخت بدهی دولت به بیمه سلامت نیز گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان در سال ۹۶ کنار گذاشته ایم و در سال ۹۵، ۵ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده ایم که از ۱۰ هزار میلیارد تومان، تاکنون ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آن را تخصیص داده ایم.
نوبخت همچنین در پاسخ به سوالی درباره یافتن راهکاری برای مقابله با ورزشکاران رژیم صهیونیستی با توجه به اخطارهای مجامع ورزشی جهانی گفت: در یک رویارویی نابرابر در ۴۰ سال گذشته در برابر استکبار جهانی ایستادیم و تا امروز هم موفق بودیم اما شاید نیاز باشد یک بازبینی درباره سیاست های ما در هر موردی صورت گیرد اما امروز سیاست جدیدی در این زمینه نداریم و لی اگر اتفاق افتد من آن را اعلام خواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.