0 نظر
177 بازدید

نماز راهکار تکامل و ارزشی ترین راه هدایت جامعه است

double-quot

بابلسر-جارپرس-رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر در دیدار با مسئول و اعضای ستاد اقامه نماز این شهرستان گفت: نماز راهکار تکامل و ارزشی ترین راه هدایت جامعه است.

کد خبر : 23405
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - 6:12
نماز راهکار تکامل و ارزشی ترین راه هدایت جامعه است

به گزارش جارپرس به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابلسر، حجت الاسلام سید علی محمد هاشمی در این نشست که در مرکز بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: کمال آدمی در گرو اخلاق الهی است، پس هر چه انسان ملکوتی تر و به مقام ربوبی نزدیک تر شود به همان اندازه به کمال مطلوب انسانی خواهد رسید.
هاشمی افزود: نماز به منزله پرچم و نشانه مکتب اسلام و هادی جامعه است لذا باید از نماز در مشکلات کمک بگیریم و بر آنها پیروز شویم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر تصریح کرد: در اهمیت و ارزش نماز بعنوان یک مقوله اجتماعی در آیات متعددی از قرآن کریم بدان تذکر داده شده و در برخی آیات نیز قبل از پرداختن به امور دیگر، این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: نقش ستادهای اقامه نماز در برنامه‌ریزی دقیق برای اقامه هر چه باشکوهتر نماز است و شایسته است در همین راستا اداراتی که دارای توان مالی هستند ستادهای اقامه نماز را در انجام وظایفشان یاری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.