نفوذ رزمندگان مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین/ یک نظامی صهیونیست به اسارت درآمد

double-quot تهران- جارپرس- منابع خبری از آغاز عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی خبر داده و اعلام کردند که رزمندگان مقاومت همزمان با حمله راکتی به اراضی اشغالی، با نفوذ همه جانبه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه، با صهیونیست‌ها درگیر شدند.
کد خبر : 134326
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 9:23
نفوذ رزمندگان مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین/ یک نظامی صهیونیست به اسارت درآمد

به گزارش جارپرس از ایرنا به نقل از رسانه های عربی، همزمان با حمله راکتی گسترده مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی که از بامداد امروز (شنبه)آغاز شده، نیروهای مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه نفوذ کرده و با صهیونیست‌ها درگیر شدند.

این منابع با بیان اینکه سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی غافلگیر شدند، افزودند:موشک‌های مقاومت در عسقلان، سدیروت، ناخالص عوز، تل‌آویو و… فرود آمدند ونیروهای اشغالگر با یک عملیات ترکیبی از طرف مقاومت فلسطین در سراسر سرزمین های اشغالی مواجه شده اند.

منابع عربی همچنین با انتشار تصاویری اعلام کردند که تعدادی از تکاوران مقاومت با استفاده از پاراگلایدر در برخی مناطق سرزمین های اشغالی فرود آمده و با دشمن صهیونیستی درگیر شده‌اند.

همزمان با عملیات زمینی، هوایی (پهپادی) و دریایی مقاومت برای هدف قرار دادن مناطق اشغالی اطراف غزه شلیک پیاپی موشک و راکت از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد تا این لحظه بیش از ۳۰۰ فروند راکت و موشک به سمت اهداف صهیونیستی شلیک شده است در این میان گفته می‌شود پهبادهای انتحاری و رزمی مقاومت نیز وارد معرکه شده‌اند.

منابع خبری اعلام کردند که در این حملات تا این لحظه یک صهیونیست کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند که برخی از آن‌ها وضعیتشان وخیم است.

این منابع می گویند که فرد صهیونیست در شهرک اشدود کشته شده و در حملات مستقیم راکتی به شهرک‌های عسقلان، بئرالسبع وکریات غات چندین صهیونیست هم زخمی شده اند.

از سوی دیگر برخی منابع خبری از شهادت دو نیروی مقاومت در غزه و مجروح شدن پنج نفر دیگر و انتقال آن‌ها به بیمارستان شهدای الاقصی (غزه) خبر دادند.

برخی منابع همچنین اعلام کردند که نیروهای مقاومت توانستند یک صهیونیست را به اسارت خود در آورند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که تعدادی از نیروهای مقاومت فلسطین توانستند از نوار غزه وارد سرزمین‌های اشغالی شوند.

همچنین آژیرهای خطر در تل آویو نیز به صدا درآمده و حداقل یک راکت مقاومت به ساختمانی در این شهر اصابت کرده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.