نظرسنجی‌های جدید از کاهش پیشتازی بایدن حکایت دارند

double-quot تهران - جارپرس - نتایج تعدادی از نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد، رقابت در تعدادی از ایالت‌های کلیدی از جمله اوهایو و فلوریدا که برنده شدن در آنها برای ترامپ حیاتی است، نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر : 35415
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1399 - 14:45
نظرسنجی‌های جدید از کاهش پیشتازی بایدن حکایت دارند

به گزارش جارپرس به نقل از ایسنا، نتایج این نظرسنجی‌ها در بحبوحه پیشتازی “با دوام” جو بایدن دموکرات در سطح ملی که نشان می‌دهد دموکرات‌ها در ایالت‌های کلیدی هم شانس پیروزی دارند، منتشر می‌شود.

نظرسنجی «لابراتوآر افکارسنجی عمومی/دانشگاه فلوریدای شمالی» نشان می‌دهد، برتری بایدن مقابل ترامپ در فلوریدا که ترامپ سال ۲۰۱۶ در آن پیروز شد، یک درصد کاهش داشته و به ۴۸ مقابل ۴۷ درصد رسیده است.

در همین حال نظرسنجی نیویورک‌تایمز-سیه‌نا نشان می‌دهد، ترامپ و بایدن در ایالت جورجیا هر دو ۴۵ درصد رای دارند. امسال جورجیا به ایالتی غیرقابل پیش‌بینی تبدیل شده است. ترامپ سال ۲۰۱۶ در آنجا پیروز شد. نظرسنجی خودکار امرسون هم نشان می‌دهد ترامپ مقابل بایدن ۴۸ به ۴۷ در جورجیا پیشتاز است.

بایدن همچنین در کارولینای شمالی با یک درصد پیشتازی مقابل ترامپ، ۴۹ به ۴۸ درصد شد؛ این ایالتی است که ترامپ در سال ۲۰۱۶ در آنجا به پیروزی دست یافت.

در همین حال نظرسنجی ای‌بی‌سی نیوز – واشنگتن‌پست نشان می‌دهد، ۵۱ درصد از رای‌دهندگان از چگونگی مدیریت پاندمی کرونا به دست ترامپ ناراضی هستند.

مرکز نظرسنجی راسموسن هم که از پایگاه‌های محبوب ترامپ است، از پیشتازی بایدن با یک درصد اختلاف (۴۸ به ۴۷) در ایالت اوهایو خبر می‌دهد. البته این نتیجه نسبت به میانگین نظرسنجی ریل کلیر پالتیکس که از پیشتازی ناچیز ترامپ حکایت دارد، بهتر است.

نظرسنجی‌هایی از رقابت در سطح ملی نیز نشان می‌دهند که بایدن خیلی راحت جلوتر است، از جمله نظرسنجی تایمز- سیه‌نا که از پیشتازی ۵۰ به ۴۱ درصد بایدن مقابل ترامپ در سطح ملی خبر می‌دهد.

چنانچه ایالت‌های متمایل به جمهوری‌خواهان عادی عمل کنند، پنسیلوانیا نقش مهم قابل پیش‌بینی خودش را ایفا می‌کند. نظرسنجی رویترز- ایپسوس که دوشنبه منتشر شد، از کاهش چهار درصدی پیشتازی بایدن و رسیدن آن به ۴۵ درصد از ۴۹ درصد حکایت داشت. میانگین پیشتازی او در آنجا تا هفت درصد بوده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.