0 نظر
118 بازدید

نظارت بر اموال و سفرهای مسئولان فایده‌ای ندارد

double-quot تهران - جارپرس - یک کارشناس مسائل حقوقی گفت: نظارت بر اموال و سفرهای مسئولان فایده ای ندارد و باید مسولان نظام اصل قضیه  را که «اخلاق» است درست کنند.
کد خبر : 89971
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1401 - 15:18
نظارت بر اموال و سفرهای مسئولان فایده‌ای ندارد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، سید محمود علیزاده طباطبایی درباره طرح  نظارت بر اموال و سفرهای مسئولان که در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به تصویب رسید و برای تصویب نهایی در صحن مجلس مطرح می‌شود، گفت: ما اکنون مبنای قانونی برای نظارت داریم و نیاز به قانون جدید نداریم و اگر همان قانون هایی را که داریم اجرا کنیم کافی است.‌

این وکیل دادگستری تاکید کرد: مشکل ما، مشکل اخلاق است ومتاسفانه انسان ها را درست انتخاب نمی کنیم و  زمانی که به یک انسان نادرست، مسولیت می دهیم، هر چقدر هم که ابزار کنترل بگذاریم به دلیل اینکه کنترل درونی ندارد، نظارت نمی شود.

این حقوقدان ادامه داد: چه کسی می خواهد این قانون (نظارت بر اموال و سفرهای مسئولان) را اجرا کند؟ متاسفانه ابزاری در دست یک عده دیگر می شود که از آن  سوءاستفاده کنند. نظارت فایده ندارد و باید مسئولان نظام اصل قضیه  که اخلاق است را درست کنند زیرا  اخلاق در جامعه سقوط کرده است.‌

علیزاده طباطبایی در پایان گفت: اگر نظارت درونی را درست کنیم و انسان ها را  تربیت کنیم دیگر نیاز به قانون جدید و  اعمال این گونه  نظارت‌ها نداریم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.