0 نظر
201 بازدید

نشست مشترک فرمانداری شهرستان بابلسر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برگزار می شود

double-quot
بابلسر – جارپرس – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری فرمانداری شهرستان بابلسر، نشستی با خبرنگاران و فعالان حوزه خبری در فضای مجازی برگزار خواهد کرد.
کد خبر : 28126
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 آذر 1397 - 10:24
نشست مشترک فرمانداری شهرستان بابلسر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برگزار می شود

قدرت اله یوسفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر با اعلام این خبر افزود: پیرو اخبار اخیر پیرامون فعالیت ها و نحوه نظارت بر کانال های خبری در فضای مجازی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر با همکاری فرمانداری شهرستان، بزودی نشستی با همه خبرنگاران و فعالان حوزه های خبر در فضای مجازی برگزار خواهد کرد.
وی نظارت بر فعالیت های کانال های خبری را مستلزم تعامل مشترک اصحاب خبر و رسانه و فعالان کانال های خبری با دستگاههای متولی برشمرد و اظهار داشت: در نشست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با فعالان رسانه شهرستان، به مسائل، مشکلات، حساسیتها و ظرافت های کار رسانه ای به ویژه در فضای مجازی خواهیم پرداخت.
یوسفی یادآور شد: قطعا فعالیت در حوزه رسانه و خبر نیازمند شناخت و درک صحیح از وضعیت فضای موجود و انعکاس اطلاعات و اخبار صحیح برای تنویر افکار عمومی است .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر در خاتمه تصریح کرد: در شرایط موجود آموزش و برگزاری کارگاههای تخصصی برای اصحاب رسانه و خبر و مدیران کانال های خبری ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.