0 نظر
176 بازدید

نشست مشترک باهنر با روسای سه کمیسیون مجلس در مورد طرح تبدیل وضعیت اپراتورهای برق

double-quot
تهران-جارپرس-نایب رئیس دوم کمیسیون انرژی مجلس در مورد طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت کاری اپراتورهای برق گفت که قرار است محمد رضا باهنر با روسای کمیسیون های انرژی ،اجتماعی و برنامه و بودجه مجلس نشست مشترکی برگزار کند.

کد خبر : 10980
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 5:54
نشست مشترک باهنر با روسای سه کمیسیون مجلس در مورد طرح تبدیل وضعیت اپراتورهای برق

 

 

محمد سعید انصاری روز چهارشنبه در مورد آخرین وضعیت طرح دوفوریتی تبدیل وضعیت کاری اپراتورهای برق که۶۰ امضا را در پای خود دارد، به خبرنگار پارلمانی جارپرس گفت: بنده جزو امضا کننده گان این طرح هستم و قرار است نشست مشترکی میان روسای کمیسیون های انرژی،اجتماعی و برنامه،بودجه و محاسبات مجلس و با حضور محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

 

انصاری تصریح کرد: بنده پیشنهاد دادم که معاونت ریاست جمهوری درامور مدیریت و برنامه ریزی را نیز دعوت کنند و نامه را دیروز کتبا نوشته و به باهنر تقدیم کردم.

 

وی با بیان اینکه دو روز گذشته با هوشنگ فلاحتیان معاون برق و انرژی وزیر نیرو صحبت کرده است، ادامه داد: معاون وزیر گفته است که بنده و خود وزیر در این زمینه موافق هستیم .

 

نماینده مردم آبادان در مجلس اظهار کرد: تنها کسی که مخالفت می کند معاونت ریاست جمهوری در مدیریت و برنامه ریزی است که قرار شده آقای باهنر با ایشان مذاکره داشته باشند.

 

شایان ذکر است که به گفته سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس،بحث تبدیل اپراتورهای انتقال نیرو از طریق استخدامی کار معین به ردیف کار پیمانی مربوط به فعالیت ۴ هزار نفر در سراسر کشور می شود و در شرایط فعلی اپراتورهای انتقال نیرو از جهت سیاست های کلان نظام از بخش خصوصی مستثنی هستند که قانون مذکور از سال ۸۳ درباره فعالیتشان اجرایی نمی شود و این طرح می کوشد شرایط کاری آنها را تغییر دهد.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.