لیگ برتر فوتبال؛

نساجی ترمز سپاهان را کشید؛ رحمتی نوار بردهای مورایس را پاره کرد

double-quot تهران- جارپرس- تیم فوتبال نساجی موفق شد در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر یک سپاهان را متوقف کند.
کد خبر : 135290
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 17:59
نساجی ترمز سپاهان را کشید؛ رحمتی نوار بردهای مورایس را پاره کرد

به گزارش جارپرس از ایرنا، دیدار تیم‌های نساجی‌مازندران و سپاهان اصفهان از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر با قضاوت امیر عرب‌براقی برگزار شد که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سپاهان به دنبال کسب ششمین برد متوالی خود در این فصل از رقابت‌ها بود تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار از کورس قهرمانی عقب نماند. نساجی نیز که وضعیت خوبی در این فصل از رقابت‌ها ندارد به دنبال کسب دومین برتری فصل پا به این دیدار گذاشت.

باشگاه نساجی مازندران به‌مناسبت روز مربی، از ژوزه مورایس سرمربی سپاهان تقدیر کرد. شب گذشته نیز صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی در حاشیه اردوی تیم، از سرمربی و کادر فنی تیم بزرگسالان نساجی نیز تجلیل به‌عمل آورد.

جدی‌ترین موقعیت نیمه اول در همان دقایق ابتدایی دیدار رخ داد و ضربه سر خطرناک آریا برزگر را پیام نیازمند به زیبایی راهی کرنر کرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاکردان مهدی رحمتی نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه ۴۹ گل اول را به ثمر رساندند. فرار و حرکت تکنیکی محمدرضا عباسی از جناح چپ زمین با یک ارسال کوتاه همراه شد و محمدرضا آزادی موفق شد با ضربه بغل پای سرضرب دروازه پیام نیازمند را باز کند.

در دقیقه ۶۱ روی اشتباه خط دفاعی سپاهان محمدرضا آزادی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

فشار حملات سپاهان سرانجام در دقیقه ۶۷ جواب داد. ارسال کرنر رامین رضاییان را محمد دانشگر در بین مدافعان نساجی با ضربه سر تماشایی به تور دروازه رشید مظاهری چسباند تا هواداران سپاهان را برای برگشت به این دیدار امیدوار کند.

محمدرضا عباسی در دقیقه ۷۹ فرصت داشت تا گل دوم نساجی را به ثمر برساند اما تعلل عجیب این بازیکن باعث شد تا تکل نیلسون مانع از فروپاشی دروازه سپاهان برای دومین بار شود. در دقیقه ۹۰ شلیک استثنایی و فنی عیسی آل کثیر به تیرک افقی دروازه نساجی برخورد کرد و به بیرون رفت تا در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

با این نتیجه سپاهان ۱۲ امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول قرار گرفت و نساجی با ۶ امتیاز در رتبه یازدهم ایستاد.

تیم داوری: امیر عرب‌براقی، فرهاد فرهادپور و هادی طوسی

ترکیب نساجی مازندران:

محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا عباسی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی، آریا برزگر و محمدرضا آزادی

سرمربی: سید مهدی رحمتی

ترکیب سپاهان اصفهان:

سید پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: ژوزه مورایس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.