0 نظر
156 بازدید

نرم افزار مسیریاب معلولان طراحی شد

double-quot
تهران – جارپرس – رئیس دبیرخانه ستاد مناسب‎سازی سازمان بهزیستی از طراحی نرم افزار موبایلی مسیریاب ویژه معلولان، جانبازان و سالمندان و حتی سایر افراد برای پیداکردن مسیرهای مناسب سازی شده، خبر داد و گفت: این اپلیکیشن به زودی رونمایی می شود.
کد خبر : 28532
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 بهمن 1397 - 9:20
نرم افزار مسیریاب معلولان طراحی شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، ابراهیم کاظمی مومن سرایی روز پنجشنبه افزود: در این نرم افزار، تمام اماکن مناسب سازی شده مانند پارک ها، رستوران ها و بانک ها ثبت شده است و معلولان با استفاده از این اپلیکیشن می توانند مسیر راحت تر و مناسب تر را انتخاب کنند.
رئیس دبیرخانه ستاد مناسب‎سازی سازمان بهزیستی اظهار امیدواری کرد که این اپلیکیشن بتواند امکان حضور هر چه بیشتر معلولان در جامعه را فراهم کند.
وی اظهار داشت: معلولان در ترددهای خود در سطح جامعه با مشکلات فراوانی روبه رو هستند؛ در حالی که برای رسیدن به استقلال فردی باید بتوانند آزادانه و به طور مستقل به تمام اماکن دسترسی داشته باشند.
رئیس دبیرخانه ستاد مناسب‎سازی بهزیستی ادامه داد: اکنون معلولان آن طور که باید در سطح جامعه دیده نمی شوند زیرا فضا برای آنان مهیا نیست؛ در حالی که مناسب سازی اماکن در راستای عدالت اجتماعی و تحقق حقوق شهروندی می تواند این حضور را پررنگ تر کند.
مومن سرایی یادآور شد: کارهای تخصصی و مطالعات زیادی برای تهیه اپلیکیشن مسیریاب معلولان انجام گرفته است و فاز اول آن نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: علاوه بر این، در اپلیکیشن مسیریاب معلولان، قابلیت شکایت در زمینه مشاهده اماکن مناسب سازی نشده وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.